Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag måste bara ventilera då jag inte har någon att prata med. har pratat med min sambo men många gånger förstår han mig inte.. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: Sol
·
Övr. Barn Jag har vickat en del på både fritids och förskola och märkt att många av barnen är i desperat behov av att få tid med någon vuxen som...
2
Svar
27
· Visningar
3 154
Senast: Stollan
·
Övr. Barn Jag har ett litet "problem". Min son är sju år och jag har varit ensamstående ända sen han föddes, ingen kontakt med pappan så jag har...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: mino
·
Övr. Barn ...? Eller klart man kan men hur skulle ni uppfatta det. Jag har alltid tyckt att man inte ger bort använda saker i present. Vad tycker...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 071
Senast: SaraXX
·
Gravid - 1år utan för mycket detaljer blir det nu..... jag har ett barn på 8 månader, barnet bor hos mig och träffar pappan då och då. nu vill han...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: Sol
·
Gravid - 1år En av mina närmaste vänner har påbörjat processen för att inseminera sig som ensamstående i Danmark. En bekant har redan en bebis som...
2
Svar
35
· Visningar
8 970
Senast: mino
·
Övr. Barn Hur är det barnens rättigheter om skydd från att bli utsatta för fysiskt våld i skolan? Var kan jag hitta information om detta? På...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: Litenvit
·
Småbarn Tänkte köpa dvd-filmer till en tvååring i födelsedags present, men vad är en bra nivå att lägga det på? Är skrotnisse för svårt för...
Svar
18
· Visningar
12 057
Senast: misan
·
Övr. Barn Är det egoistiskt att skaffa barn när risken för att barnet ska bli sjukt är 50% (om det visar sig att ena föräldern bär på genen)...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 859
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Min tös är snart 4 veckor, inte så gammal alltså. Precis som storebror så sover hon inte själv nånsin. alltid i sele eller på mig. På...
2
Svar
21
· Visningar
2 509
Senast: dee79
·
Småbarn Rasmus har feber idag, våran termometer är borta så vet inte hur mycket dock. Men han är varm, trött, gnällig och vill bara äta...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Blev tipsad om att TENS kan hjälpa mot foglossningen och att det finns såna att köpa på Clas Ohlsson! :) Jag har kikat men sen vet jag...
Svar
17
· Visningar
2 879
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Våld är inte önskvärt, men likväl förekommer det. Barn kommer att bli utsatta för våld och tyvärr ser livet inte ut som i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 449
Senast: cerebral
·
Övr. Barn Är det någon som varit med om att dom haft ont/kramp i livmodern efter fl? Det är 11 månader sedan min dotter föddes...
Svar
4
· Visningar
1 126
Senast: Diana
·
Småbarn Vår 2-åring är formligen tågtokig och vi tänkte ge honom en bok om tåg. Riktiga tåg (inte "barntåg") ska det vara och inte alltför tung...
Svar
9
· Visningar
2 732
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Hade en diskussion med en person om just detta, hennes mamma lämnade alltid yngsta sonen ensam hemma då hon gick över till grannen för...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
23 916
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag har inga direkta sömnproblem, men jag vet bara inte HUR jag ska ligga när jag sover. Ligger jag på vänster sida, somnar vänster ben...
Svar
6
· Visningar
1 334
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Hej Jag är i giftastagen och vi planerar att försöka skaffa barn snabbt efteråt. Är väldigt ledsen och orolig för att jag inte ska...
2
Svar
23
· Visningar
3 593
Senast: Mimsan_
·
Övr. Barn Min sambo har två barn sen tidigare som är 6 och 8år. Båda går på fritids efter skolan. Nu ska barnen börja bo hos oss varannan...
2
Svar
29
· Visningar
8 169
Övr. Barn Mobbing i dotterns klass. Detta är 10-åringar, 4:e klass. Min dotter sa förut när vi gjorde i ordning hennes hår inför ett kalas (som...
Svar
5
· Visningar
1 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka