Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Alltså nu blir jag snart knäpp över vinterkläder till lillkillen. Jag har hört från "alla" att PoP vinteroveraller är så stora i strl...
Svar
4
· Visningar
2 664
Senast: voltis
·
Övr. Barn Nära vänner till oss har i natt fått sitt första barn, vi vill ju såklart gärna gå förbi med en present när allt har landat, vad är...
Svar
17
· Visningar
2 254
Senast: lady_vip
·
Småbarn Köpte ett par Viking extreme till vår tvååring och hade hoppats att han skulle kunna ha dem hela vintern. Men nu påstår svärmor att de...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: orion_x
·
Övr. Barn Historien upprepar sig och alltid när jag bestämt och förlikat mig med tanken, bubblar olika analyser och funderingar upp igen. Jag får...
2
Svar
37
· Visningar
5 712
Senast: Tora
·
Övr. Barn Lilla Elin, 7 månader på tisdag vill inte alls äta någon form av mat/purè. Hon har ätit Nan ersättning sedan 2 månaders ålder och...
Svar
10
· Visningar
1 555
Övr. Barn Pappan reagerade som förutsagt på umgängesavtalet. HAn ville sitta ner och prata med mig och min nye. Jag hänvisade till advokaten. Då...
2
Svar
29
· Visningar
4 859
Senast: Tora
·
Småbarn Min 4,5 åring har en (lång) period nu där han gnäller, grinar och skriker för ALLT! Ser han en mask på vägen så säger han det genom att...
2
Svar
39
· Visningar
6 092
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Jag blir galen... Finns det inte någonstans vinterkängor i storlek 22-28, med rejäl bredd som söta små, men breda, barnfötter får...
Svar
13
· Visningar
1 514
Senast: LillaMy84
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15832043.ab Äntligen har skolverket tydliggjort vad som gäller, angående skolans avslutningar...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
10 566
Senast: Litenvit
·
Övr. Barn Jag skäms. Jag mår riktigt dåligt. Jag tror att jag är sveriges absolut sämta förälder. Jag skojar inte. Och nej, jag tror förresten...
2
Svar
33
· Visningar
3 775
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Vad gör man? Det gör så sjukt ont, Plutt är 5,5 månad och har två tänder och en på gång.
Svar
14
· Visningar
1 852
Senast: Ferrari
·
Småbarn Emilia vill lära sig att aka skridskor i vinter (och da vill ju saklart Maja det ocksa). Här hittar jag bara skridskor fran storlek...
Svar
2
· Visningar
2 057
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Jag och barnen (3 och 5 år) ska flytta och till en annan kommun. Söker jag förskoleplats där "som vanligt" eller ska det göras...
Svar
1
· Visningar
1 587
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jag har blivit matförgiftad, tror jag. Det började igår när jag vaknade. Jag lyckades få i mig en kopp te, pyttelite yoghurt och lite...
Svar
2
· Visningar
1 859
Senast: Sol
·
Övr. Barn ... Finns den? Vi har en superbra Emmaljunga som promenerr flitigt men skulle vilja ha en liten smidig vagn att ha i bilen. Dock...
Svar
19
· Visningar
3 071
Senast: ako
·
Övr. Barn Vi håller som bäst på att inreder sonens rum och hoppas bli klara innan nyår. Har väl ett hum om hur vi vill ha det men kan ju alltid...
Svar
8
· Visningar
2 333
Senast: misan
·
Övr. Barn Hur gamla är dem? Hur ser era kvällar ut, vad har ni för rutiner?
9 10 11
Svar
203
· Visningar
15 092
Senast: Sunshine
·
Småbarn Har ni tips på appar (android) som små barn (1,5-2 år) kan uppskatta? Till min iPhone har jag en del roliga men till surfplattan...
Svar
9
· Visningar
2 067
Senast: vindvissla
·
M
Övr. Barn Vad gör vi åt detta? Jag och min man är gift och han har barn sedan tidigare, den yngsta tjejen kissar på sig allt oftare och detta...
Svar
17
· Visningar
15 890
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag måste byta mina p-stavar då de sjunger på sista versen. Min BM rekommenderar hormonspiral istället. Jag är livrädd, och en...
2
Svar
35
· Visningar
23 654
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar