Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag skulle behöva lite tips på lekar och sysselsättningar som passar en 2,5 åring, är själv med sonen mellan två och sju om dagarna, och...
2 3
Svar
43
· Visningar
19 307
P
Övr. Barn Anser ni att busskort till barnet ska betalas av barnets barnbidrag? Om inte, utveckla gärna :)
2
Svar
24
· Visningar
2 787
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag är gravid med tredje barnet. Planerat. Vi har inte gjort oss av med en bebispryl för vi har känt att vi inte varit klar med detta...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
11 737
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Jag och min sambo har snart bott tillsammans i ett år. Han har en dotter på snart 3 år som är med oss varannan vecka. Jag studerar...
Svar
1
· Visningar
1 599
Senast: klockmalva
·
Övr. Barn Vår äldsta dotter fyller 11 år om några veckor (VAR tog den tiden vägen??? :confused: ) och vi har enats om att det nu kan vara dags för...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
20 196
Senast: Netted
·
Övr. Barn Efter att två gånger, på kort tid och från vitt skilda håll, ha blivit tillfrågade om vi kan tänka oss att ställa upp som...
Svar
13
· Visningar
2 378
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Ja, vad har ni för erfarenheter? Har ni märkt av nåt alls hos era barn? Har det varit olika mellan syskon? Har det varierat i olika...
Svar
8
· Visningar
4 869
Senast: Thera
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder: Hur restriktiva är ni med att ladda upp bilder och annan information om era barn på nätet, det kan vara här, på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 391
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Nu när vi har nr 2 på väg har jag sökt graviditetspeng pga tungt arbete. Storebror kommer att gå 15 h/vecka på dagis. Pappan tar nu ut 3...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag hittade en gammal tråd ang den optimala skötväskan, men tråden var så gammal att jag antar att det har hänt en hel del på marknaden...
2
Svar
22
· Visningar
3 742
Senast: FlipTheFrog
·
Övr. Barn Nu har jag hört/läst så mycket om hur heeeeemskt och jobbigt det är att ha två barn och hur knäckande det är för storasyskonet, särskilt...
2
Svar
23
· Visningar
2 914
Senast: Jamtland
·
Gravid - 1år Halvvägs igenom graviditet nummer 3 så har foglossningarna kommit tillbaka, hade dem när jag väntade första barnet men inte andra...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: ameo
·
Gravid - 1år När går det över? Vid stolsbyte? När hon kan hålla i saker? Inte alls? Gah, bor 1,5 mil från förskolan och 4 mil från stan. Känner...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 580
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag har siktet inställt på högskola, helst till hösten men det beror på när jag läst klart på komvux och hade tänkt läsa på distans...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 730
Senast: Celija
·
Övr. Barn Ja frågan är i rubriken. En vän till mig har en som på 12 år, hon bor inte ihop med pappan. Pappan har nu blivit av med sitt jobb...
Svar
6
· Visningar
3 646
Senast: KrullTroll
·
Övr. Barn Min jämnåriga kusin som jobbar på fritids berättade för mig att dagens barn inte känner igen Astrid Lindgrens figurer numera? Klart att...
Svar
19
· Visningar
4 037
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Vi väntar nu vårt första barn och jag försöker räkna ut hur mycket jag kommer att få ut i föräldrapenning. Min grundlön är på 23.500...
Svar
8
· Visningar
1 361
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Är det någon här som fått/ätit/äter smärtlindrande/dämpande medecin under graviditet? Vad har ni fått isåfall? Jag fick citodon...
2
Svar
39
· Visningar
5 745
Senast: Miks
·
Övr. Barn Detta kanske är en tråd för Senior egentligen, men eftersom det handlar om familjeliv så väljer jag att lägga den här. Har precis...
Svar
18
· Visningar
2 006
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag är så otroligt trött, så otroligt less. Väljer anonymt nick då många här vet vem jag är under mitt vanliga. Mitt barn är...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 902
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar