Sv: Kris

Ett stort tack till Petruska som har skrivit lite om sina upplevelser kring barn i tonåren. De inläggen har verkligen fått mig att tänka till om varför jag känner sådan frustration nu när mina äldsta barn är i tonåren... :o :)

Det var glädjande att läsa! Ja, inte att du är frustrerad förstås, men du förstår hur jag menar. :laugh: En del av inläggen har det faktiskt gjort lite ont att skriva, så det var roligt att de är till nytta för dig. Visst är det lite underligt att man har så lite ordentliga samtal om att vara tonårsförälder? (Att sucka över att det gått åt tre limpor, en halv ost och fyra liter mjölk medan man vände ryggen till, räcker liksom inte som stöd och bearbetning.)

Sv: Kris

Jag har sån tur att jag har några riktigt nära vänner som jag pratar tonåringar med. Någon med litet äldre barn än mina och några med ungefär jämngamla. Det har varit oerhört bra att kunna ventilera

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 060
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 822
Senast: starcraft
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 969
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 446

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka