Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi köpte en skötväska som man kan vika isär så att den blir ett mobilt skötbord. Den var väldigt bra att ha tycker jag. Dels så var det lätt att byta blöja "vart som helst" och sen lade jag den alltid uppå de skötbord som fanns att låna ändå för ev. baciller - och näe jag lider inte såååå mycket av bacillskräck, men jag blev en riktig höns-mamma när det kom till kritan...
Sen har den bra fack att lägga saker i + vadderad termos/flaskhållare och en mobilväska som man knäpper fast på utsidan.
Så våran skötväska var en lyckad investering för oss
Jag kommer bara inte ihåg vad den hette, men vi köpte den på Ba***ns H*s ;-)
Det beror nog mycket på vem man är och vad man har för behov...?
Vi har gjort så här:
Vi har en billig skötväska från GeKås i vardera bilen. En röd i den röda och en svart i den svarta Där har vi blöjor, våtservetter, hundbajspåsar och några engångsunderlägg (drag från hemtjänsten..) i mittenfacket som är störst. I ena sidofacket förvarar vi ombyten och i andra sidofacket har vi lite 'nödmat' (nån burk + grötpulver t ex), en mugg och någon leksak.
Denna skötväska ligger sedan i bilen som vi alltid har med oss eftersom vi bor på landet. Ska vi stanna länge hos någon tar vi med den in. Ska vi gå i affärer så har vi en blöja eller två, några våtservetter och ett drag i handväskan. Samma sak om vi går på en promenad. Händer det en större katastrof så får man gå till bastationen, bilen
Men är man en modemedveten lattemamma som tycker det är viktigt att skötväskan matchar vagnen kanske man får börja med att köpa vagn..?
Hästmänniskan
Ingen riktigt bra titel, men va sjutton.
Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Islandshäst Jag är åter igen ute i bett-djungeln. Vi hade tandläkaren ute för några veckor sedan. S såg över lag fin ut i munnen, några inpackningar...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.