Tvist-neka barnet umgås med min nye?

Sv: Tvist-neka barnet umgås med min nye?

Gör om det i stället.
Låt hans ord bli värdelösa.
Lev som du vill.

Bankar han till någon av er så är ju dina problem delvis över.
Bara det inte blir för hårt då.
För då så kan du stoppa undan honom i ett fängelse under en period och bli fri.

En gång så sade jag till en våldsam person att "Klipp till då så blir jag av med dig".
Och det tog skruv, han ville INTE i fängelse igen och gick därför sin väg.

JA, risken finns att han gör det. Men det får han i så fall stå till svars för.
Men jag kommer att vara benhård. Orkar inte vara rädd
Har fått möjlighet att bo hos min nye om det blir för jobbigt. Dock så har vi barnen samtidigt så det blir lite trångt.
Nu är jag hemma, men kan ringa om jag vill att han kommer om exet dyker upp. Men rädslan som finns ger mig magont..
Ändå är det bara jag som har satt gränser, jag ahr inte dragit igång nån tvist, bara talat om att han måste backa för att jag inte vill att han håller på som han gör.

Ja jag bor iofs i en hundtät by, men alla hundägare känner min dotter, flera känner till hunden osv. Vi har ett stort fält precis mittemot huset där hon kan rasta honom.
Nånstans måste ju hon få känna att hon får ta ansvar. Med allt tumult i hennes liv är det här det största som hänt.
Hennes pappa skrev dock i ett sms till henne: älskar du hunden mer än du älskar din pappa?

Skriver man så till sitt barn?

Den mannen måste må mycket dåligt.
Han verkar behöva en närmast omänsklig bekräftelse.

"SE MIG! HÖR MIG!" liksom.

Om hon ville vara elak så kunde hon ju svara att hunden är snällare.

Känns mest som att det va ett annat barn som skrev det smset...Så skriver man inte till ett barn, om din föredetta har så dåligt självförtroende att han måste söka bekräftelse via sms av sin 10 åriga dotter är det i mina ögon nått fel i skallen på han...
Att han "besöker" er för att säga godnatt till dottern mm, vad händer om du säger ifrån på skarpen?
Hoppas din besvärliga situation löser sig snart!

Känns mest som att det va ett annat barn som skrev det smset...Så skriver man inte till ett barn, om din föredetta har så dåligt självförtroende att han måste söka bekräftelse via sms av sin 10 åriga dotter är det i mina ögon nått fel i skallen på han...
Att han "besöker" er för att säga godnatt till dottern mm, vad händer om du säger ifrån på skarpen?

Av allt jag hört så är jag faktiskt 100 på att det var pappan som skrev det där smset :crazy:

Då händer det som hände i lördags. Svart i ögonen o bråket runt hörnet, nu tog min nye hand om det, men han sa också att man inte gör så inför andra.
Han tyckte jag skulle passat på att provocera när det fanns vittnen.

Advokaten sa ifrån på skarpen att jag absolut inte får träffa pappan ensam.
Så pass illa var det.

Finns inget barn i pappans närhet som skulle kunnat skrivit detta

*kl*

Vill inte på något sätt skrämma någon men det har ju hänt att fd partners skadat det gemensamma barnet för att skada och/eller komma åt den andre föräldern. Ts ex låter ju inte helt frisk så man kanske skall uppvisa en viss försiktighet.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka