Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag tänkte länka men i skrivande stund hittar jag inget färskt material, antar att det kommer dyka upp senare under dagen? Gammal...
2
Svar
33
· Visningar
3 273
Senast: Sar
·
Småbarn Det verkar bli vinter i år igen :) Vad har/ska ni välja för overaller/tvådelat till era barn iår och vilka skor? Maja som blir 2år...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 516
Senast: Miks
·
Övr. Barn Jag och sambon har kommit till det beslutet att vi behöver köpa en ny bil till familjen. Nu har vi en Audi A4 -08 (kombi) och det är...
Svar
18
· Visningar
2 332
Senast: Dorro
·
Övr. Barn Nu kom det igen - jämställdhetsbonus till mig och mannen. Tack och bock säger vi förståss (vad annars?) men egentligen ... Vad ska det...
21 22 23
Svar
441
· Visningar
27 555
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Det finns ju diverse tidningar för barn och ungdomar, typ Frida, VeckoRevyn och sånt. Jag har funderat på att köpa (eller kanske...
Svar
9
· Visningar
3 161
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Jag har en son på snart 4år och tyvärr har jag aldrig fått uppleva den där glädjen över att ha barn som andra verkar känna. Man ser...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
43 772
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn Mina barn började i en större skola nu i höst. Från en liten trygg byskola med 100 elever till en större otrygg skola med 300 elever...
2
Svar
22
· Visningar
3 793
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn Hej , har en son på drygt 10 månader som inte lärt sig krypa/gå ännu , men vi kämpar på :) hehe Det jag undrar är hur/ vad ni hittar...
Svar
12
· Visningar
4 223
Gravid - 1år Hur sjutton gör man? Jag trodde att det var jobbigt att bli mamma första gången. Allt var nytt, mitt barn hade kolik och skrek och var...
2
Svar
20
· Visningar
3 707
Senast: Jaahl
·
Övr. Barn Jag är väl inte den enda här som har barn i skolåldern som smutsar ner sig under skoltiden. Så hur gör ni? Mina grabbar "trillar"...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 643
Senast: cerebral
·
Gravid - 1år Jag har ju bara haft naturliga förlossningar, med mer eller mindre besvärliga komplikationer. Några sviter "lider" jag av än vilket gör...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
29 186
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Kanske är ni som jag - hatar att laga mat och orkar inte lägga någon större ansträngning på eran matlagning. Eller så är ni upptagna...
Svar
8
· Visningar
2 266
Senast: alazzi
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/wendela/kronikorer/malinwollin/article15631238.ab * Jenny *
2
Svar
28
· Visningar
3 323
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Hur går ett kejsarsnitt till? Jag är ute efter en "punkt-för-punkt"-lista, både vad som händer med en före, under oc efter operationen...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Jag fick i fredags veta att min graviditet avstannat och fostret slutat utvecklas. Var då i vecka 10+0. Fick en ny tid hos läkare...
Svar
8
· Visningar
2 678
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn För en tid sedan ( i juni tror jag det var) hade sambon och jag oskyddat sex. (dumt jag vet. Påpeka inte det tack) tog ett dagen efter...
Svar
15
· Visningar
4 404
Senast: GotAsecret
·
Småbarn Nu står vi o velar... Vi har köpt ett par viking penguin vinterskor till sonen, vi hade dom förra året o var super nöjda. Men, nu har...
Svar
7
· Visningar
10 983
Övr. Barn Jag ska jobba heltid (nätter) i sommar och vi har kommit fram till att det enklaste är att anställa en barnflicka (ungefär halvtid...
2
Svar
23
· Visningar
6 196
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Lär väll vara fler än jag som väntar FÖRSTA barnet? Här kan vi dela alla tankar,oro,och glädje,känns ju som om världens har vänts upp...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 445
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Några här läste kanske min tråd om att jag och barnen ska flytta så fort vi får lägenhet på närliggande orten. Jag har 7 år efter min...
2
Svar
27
· Visningar
3 483
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar