Första barnet.

Sv: Första barnet.

Tänk så olika det kan vara.

Jag gick upp 6 kg som mest under graviditeten (normalvikt). Jag fick höra töntiga gliringar från läkare om att jag hade ätstörning/bantade under min graviditet för att jag inte gick upp mer.

Jag är överviktig och gick upp 15 kg med första barnet och 10 kg med andra. Ingen kommenterade min vikt alls, utan tyckte det sag bra ut. Med bada barnen tappade jag 10kg pa en vecka och da upplevde jag det inte som att jag hade mkt vatten i kroppen.

Har fått urinvägsinfektion för andra gången, fått behandling, men den verkar inte tagit så bra utan tror att det fortfarande sitter kvar. Ska till BM idag, får kolla det där igen tror jag.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 069
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 109
Senast: Amha
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 484
Senast: Destiny_D
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka