Mobbat barn

Sv: Mobbat barn

Skönt att läsa att det verkar ha vänt! Jag vill inte vara föör närkingsk... men vill bara inflika att man får vara beredd på vissa bakslag. Det tar ibland tid för våra små liv att landa i en ny situation.

Om det är för många konflikter och andra negativa 'saker' som sker i ett barns liv kan det bli för svårt för dem att härda ut och då måste man försöka vända den trenden med så positiva skeenden i deras liv som möjligt så se får märka att allt inte bara är negativt. Bra Enya!
 
Sv: Mobbat barn

Det är ALDRIG den som mobbats fel utan det är ALLTID den som mobbar som gör fel. Att bara säga att den som mobbar ska be om ursäkt och att de ska skaka hand och förlåta varandra är att bara sopa saker under mattan.
Skolan har skyldighet att ta tag i det här. Din son kan få men för livet. Kräv att skolan gör någonting åt problemet, de ska ha en likabehandlingsplan som de måste följa.
 
Sv: Mobbat barn

Det är så hemskt att dina barn ska behöva få uppleva det här.

Så himla skönt att i alla fall den ena pojkens pappa tar det här på största allvar. Hoppas att det bara blir bättre nu.
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 505
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 194
Övr. Barn Min dotter har ärvt intelligens från båda föräldrar och än så länge (femte klass) har hon knappt någonsin behövt läsa på inför prov...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 358
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp