Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ni som har tre barn och fler, vad har ni för bil? Vi är fem i familjen och har en V70 men den känns lite liten så jag undrar vad ni...
2
Svar
25
· Visningar
5 706
Senast: Lottch
·
Gravid - 1år Tje, eftersom jag inte hittat någon tråd så startar jag en då vi nu är officiellt gravida. Bf är i början av juli och det är andra...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
24 343
Senast: FadeAway
·
Småbarn Jag vet inte vad jag ska göra så jag rådfrågar er här. Min lilla son är nu 14 mån gammal med ett väldans humör :D När jag säger till...
2
Svar
26
· Visningar
7 042
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Min bonusdotter gjorde ett fint avtryck när deras bebis låg i magen och nu vill hon ha tips och hjälp hur man enklast bevarar den fin...
Svar
11
· Visningar
2 519
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Eftersom jag står på kö på lägenhet och ska flytta till grannkommunen så fort det går, så har jag från nu i höst skrivit in mina tre...
Svar
11
· Visningar
2 718
Senast: Enya
·
Småbarn Vi tänkte köpa oss en ny spelkonsoll. Har haft ett wii innan, som stått och dammat i ett skåp. De gånger vi plockat fram det för lite...
Svar
19
· Visningar
2 990
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Ni som har barn runt 128-130 cm. Vad väger de?
Svar
3
· Visningar
1 435
Senast: prusiluskan
·
B
Gravid - 1år Låt oss säga att man normalt tar p-piller varje dag 09.00. En dag bestämmer man sig dock för att sluta med p-piller, när det är 10...
Svar
6
· Visningar
2 598
Senast: beelzebul
·
Gravid - 1år Hej alla, vill skriva av mig då jag har ett litet frö i magen igen. Vi har tre underbara barn, 1-5 år. perfekt familj. Min man vill...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 623
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Dottern har i början av sommaren sagt att hon vill börja raka sig under armar och på benen, hm, sa först nej, då jag gärna vill se henne...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
36 279
Senast: Xoya
·
Gravid - 1år Borde kanske ha skaffat ett anonymt nick men jag hoppas att ingen klandrar mig för mitt bekymmer nu. Det är såhär: jag har lyckats...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 943
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Hittade ingen aktuell tråd om ämnet. Hittills har jag hämtat ut. Kronans babypaket Baby to be (apoteksgruppen) Allt för föräldrar Big...
Svar
10
· Visningar
5 263
Senast: FadeAway
·
Småbarn Vid vilken ålder slutade ni bära era barn? Och ni som har slutat hur får ni med er ovilliga barn (går ifrån/hotar/lockar eller vad)...
2
Svar
20
· Visningar
9 328
Senast: Sol
·
Övr. Barn Hej alla allvetande bukeföräldrar! Nu har barnen i bekantskapskretsen vuxit sig såpass stora att det är dags att indoktrinera dem...
Svar
13
· Visningar
3 470
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Om barn var som att skaffa kattunge/hundvalp, d v s dom blev lite klokare, men stannade på ca 5-års-nivå. Skulle ni skaffa barn i alla...
2
Svar
23
· Visningar
2 859
Senast: Gullan86
·
Övr. Barn Vuxenfest dvs ett gäng åkt Eckerölinjen och festar vidare hemma i mycket berusat tillstånd. De flesta barn var ungdomar MEN ett barn där...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 780
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Hej! Jag tänkte fråga lite vad ni använder för blöjor. Märke, storlek och såklart, hur stora är era barn. Jag har en tjej på 3...
Svar
12
· Visningar
1 718
Övr. Barn Läser massor i mattrådarna på äu och senior och inspireras men oftast är det mat som min 1,5 åring inte uppskattar. Ni med barn, vad...
2
Svar
34
· Visningar
4 697
Senast: supersara
·
Övr. Barn Är det någon här som använder/har använt tygblöjor till sitt/sina barn? Tänker på de moderna sorter som finns att köpa i dag. :) Är...
Svar
8
· Visningar
2 741
Senast: Nisse
·
Småbarn Min kollega kommer vara på Arlanda i 7 timmar med två små barn (4 o 6) i väntan på nästa flyg. Finns det något att göra där eller i...
Svar
14
· Visningar
9 039
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka