Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp med min kille, han sover uruselt på nätterna och är väldigt hungrig då. Så jag tänkte ta och börja ge honom...
Svar
14
· Visningar
4 350
Senast: Russinet
·
Småbarn Sonen har fått för sig att han ska gå på tå. Han är 15 månader och har gått i ett par - tre månader. Redan när han började med...
2
Svar
22
· Visningar
9 266
Senast: trazel
·
R
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. Min 4 månaders bebis vaknar ganska många gånger på nätterna. I natt såg schemat ut såhär: 19.30 amning...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
14 533
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Barn Min son på snart 8 år berättade följande; Två flickor -en klasskamrat och en i klassen över - tvingade in honom på toaletten...
2
Svar
35
· Visningar
8 728
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Vi har alla olika belöningssystem för våra barn i olika åldrar och olika krav för att de ska få dem. Kraven blir naturligtvis större...
19 20 21
Svar
404
· Visningar
34 843
Senast: Amha
·
Övr. Barn Min dotter älskar Bamse och tillhörande gäng (Skalman, Lilleskutt och katten). Ska inreda hennes rum och hade velat hitta...
Svar
9
· Visningar
2 159
Senast: Shenzi
·
Gravid - 1år Vet att jag läst någonstans att som gravid ska man ta för vana att sova på vänster sida om man nu ligger på sidan och sover, detta för...
2
Svar
20
· Visningar
6 237
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Vet inte riktigt om detta är rätt ställe för tråden, men provar iaf. Jag vill sterilisera mig men undrar lite hur det går till när...
Svar
12
· Visningar
1 509
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Diskussionen kom upp här i dagarna under ett "familjemöte" Barna har innan fåt en slant då och då, när de behövts eller när vi tyckt...
Svar
18
· Visningar
3 879
Senast: mino
·
Gravid - 1år Jag är 36år, har inga barn. Jag jobbar med hästar och har en väldigt fin häst som jag fått förmånen att tävla framöver. Jag vill inte...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 972
Senast: Petruska
·
B
Övr. Barn Låt oss säga att två personer som inte kan tänka sig att leva tillsammans, men som har någon form av relation (t.ex. två ex, två kk:s...
Svar
9
· Visningar
5 980
Senast: Vovzing
·
P
Småbarn Min sambo anser det i alla fall. På grund av att jag inte vill att vår två-åring ska följa med honom till skjutbanan. Jag anser väl...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 106
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Ja, som rubriken lyder så har min goa son kommit i en jättejobbig period som jag inte vet riktigt hur jag ska hantera. Han har...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 302
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Ska dit vecka 30 med sonen, bo på vandrarhem. :) Om det pissregnar hela tiden som vi är där, vad mer kan man göra än att bada som inte...
Svar
4
· Visningar
3 957
Senast: doglover
·
Småbarn Min 1½-åring har de senaste månaderna sparkats när man byter blöja. Hon gör det, såvitt jag kan bedömma, inte för att komma undan obehag...
2
Svar
26
· Visningar
6 901
Senast: godishanna
·
Småbarn Jag har, som alltid, lite problem med nattningen av dottern... Hon blev 4 i april, och nattas nu genom att vi ligger hos henne, läser...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
14 426
Senast: Brandgul
·
Småbarn Man tänker olika, hur tänker ni om detta Man har ju i olika familjer självklart olika regler och anser att saker är olika viktiga, och...
2
Svar
30
· Visningar
4 527
Småbarn Jag är ensamförälder med min lilltjej och tog examen nu i juni. Det är svårt att få jobb som sjukgymnast och nu har jag fått ett...
Svar
6
· Visningar
2 096
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag funderar kring när jag ska börja ta ut föräldrapeng den här graviditeten. Sist så hade jag ingen tillsvidareanställning och hade...
Svar
7
· Visningar
1 341
Senast: dee79
·
Övr. Barn Hej! Vi ska snart ge oss iväg en vecka på solsemester. Första gången med barnen 3 och 5 år :) Just nu sitter jag och gör en lista...
Svar
5
· Visningar
1 627
Senast: lillamyggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka