Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det ngn här inne på buke som vet om man kan ansöka om dator till sin familjeplacerade ungdom. Min syster är placerad hos mig, o hon...
Svar
6
· Visningar
1 563
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Sliten mamma söker vänner.. med eller utan barn haha ;) Fd storstadstjej och känner mig vilsen och utan vänner i min nya håla :D
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: åke
·
Småbarn Och nu pratar vi inte politisk historia utan barn... Jag har förstått att i "det goda moderskapet" ingår att aldrig någonsin låta...
2
Svar
27
· Visningar
4 532
Senast: DancingFox
·
S
Gravid - 1år Vi är gifta men har tänkt skilja oss... Är gravid med BF om 2 veckor och undrar nu hur det blir med faderskapet om vi ansöker om...
Svar
9
· Visningar
2 002
Senast: Skoskav
·
Småbarn Jag och mitt barns pappa har varannan vecka. Barnet är nu 4 år och vi har haft såhär i tre år snart. Det har fungerat hyfsat bra, mycket...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn På måndag är det informationsdag inför mitt sommarjobb och självklart har förskolan stängt just på måndag. Jag har därför hört med min...
Svar
11
· Visningar
3 744
Senast: eyz
·
Småbarn Har en dotter, nyss fyllda 3 år. Jag och pappan har nyligen delat på oss och jag hoppades att vi skulle kunna lösa allt det praktiska...
Svar
18
· Visningar
2 958
Senast: Eloise
·
Övr. Barn Hur mycket låter du ditt barn(litet som stort) vara på internet? Hur mycket kontroll har du? Har du tillgång till samtliga lösenord...
Svar
14
· Visningar
1 922
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Jag har nu gått och funderat ett tag:p Ja, vad egentligen kan dessa hormoner ställa till med? Jag har sen en tid tillbaka fått inse att...
Svar
3
· Visningar
1 383
Senast: Elize
·
Övr. Barn hejsan ändras menscykeln efter graviditet? alltså om man hade tex 28 innan kan det då hända att den blir tex 32 efter? är det vanligt...
Svar
4
· Visningar
6 728
Senast: Freyja_bus
·
L
Övr. Barn Hej! Väldigt pinsamt detta tycker jag. Har googlat lite, men inte hittat vad jag sökte, så tänkte att någon av er kanske kunde hjälpa...
Svar
9
· Visningar
2 391
Senast: Got2Be
·
Övr. Barn Behöver ha nån som kan ge mig råd i en tvist med barnets pappa, men har inte råd att betala en advokat. Hur kan man få hjälp?? Vill...
Svar
10
· Visningar
1 901
Senast: Sonic76
·
Småbarn har just köpt en badbyxa med blöjfunktion. Expediten var så osäker så jag tänkte lägga ut frågan här. Vad innebär blöjfunktionen? Kan...
Svar
4
· Visningar
2 459
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Vet inte om jag får lägga denna tråd här, om inte så ta väck/flytta den! Jag tog ut min hormonspiral den 18/4. Har varit utan mens...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: tessiem
·
Småbarn Jag letar simskola till dottern och kan konstatera att vissa anläggningar har bassänger där min 5-åring inte bottnar. Spontant känner...
Svar
12
· Visningar
2 802
Senast: Lupino
·
Småbarn Snälla hjälp mig, för jag orkar inte mer nu!!!! Jag orkar inte skaffa mig ett annat nick, mitt liv är ett helvete och jag vill bara...
2
Svar
25
· Visningar
5 623
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Ja, dessa små rara skitungar :love: Ibland är de verkligen finurliga, eller bara vansinnigt roliga i sina uttalanden. Grabben skulle...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
19 739
Senast: Mirtai
·
Gravid - 1år Tänkte vi kunde ha en liten tråd om olika pyssel buke-föräldrarna har gjort till sina små. Har du sytt, målat eller byggt något eget...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
26 768
Senast: vindvissla
·
S
Gravid - 1år Hej! Som rubriken säger är jag gravid i vecka 16 och funderar på att köpa häst. Jag har sedan starten på 2012 varit medryttare på en...
Svar
18
· Visningar
1 870
Senast: Annanaz
·
Småbarn Min fyraåring har aldrig haft problem med att vara ifrån oss. Hon har rätt ofta varit hos farmor och farfar, sovit där, helt utan...
Svar
10
· Visningar
7 277
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod