Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år hej! fick barn för tre månader sen och vi ska nu i sommar ha en namngivningsfest för honom. men då vill jag/vi gärna ha med någon låt...
Svar
12
· Visningar
3 439
I
Övr. Barn Tänkte vi kunde diskutera barnvagnar här :) jag har en röd kronan men skulle så gärna byta klädseln Mot en svart och läst att det går...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: Sandra78
·
Gravid - 1år Jag har börjat fundera på det här med UV-dräkt, använder ni såna? Bra att ha eller bara onödigt? Vi har en ettåring som vi...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 162
Senast: Badger
·
Småbarn Har inget direkt syfte med tråden men läste en fråga om en fyraårings vredesutbrott till DN:s psykologer. Det var intressant läsning...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
15 918
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Här kommer lite presenttips till syrran, vännen, kusinen som precis har fått barn. Jag kan starkt rekommendera att köpa en ERGO baby...
2
Svar
34
· Visningar
12 051
Senast: Lilja11
·
Gravid - 1år Igår på en väg och mät-kontroll tog min bvc-sköterska upp vaccinet som lillan ska få när hon blir tre månader. Hon rekommenderade att...
2
Svar
22
· Visningar
3 368
Senast: Calazirya
·
Småbarn Vad är era erfarenheter från Reggio Emiliainspirerade förskolor? Sonen har nu fått förskoleplats. Inte alls där vi ville, utan på...
Svar
17
· Visningar
4 617
Senast: Brandgul
·
Småbarn Jag blir snart galen av att inte ha något husdjur som jag haft större delen av mitt liv. Så tänkte jag skaffa ett, framförallt för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 866
Senast: lady_vip
·
Gravid - 1år Jag köpte en begagnad bilstol till 1-åringen för att ha en extra hos mormor och morfar, men eftersom vi bor 90 mil därifrån var det min...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: ameo
·
Övr. Barn Hej. Fågan står i rubriken. Ska bli mamma i början av juli, och har då lite funderingar kring hur jag ska göra med min häst...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 449
Senast: Glen_Grant
·
Gravid - 1år Efter en traumatisk första förlossning så har jag blivit väldigt förlossningsrädd. Nu när jag är gravid igen, så har jag fått remiss...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 315
Senast: Mabuse
·
Småbarn Vad tycker ni om artikeln? http://www.aftonbladet.se/debatt/article14794301.ab * Jenny *
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 600
Senast: Björk
·
Småbarn Spinnoff på tråden om IT-utveckling Familjen har nyss införskaffat en Ipad, till stor del för Tuvas skull. Jag har laddat ner några...
2
Svar
34
· Visningar
5 827
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag ska på dop om några veckor. En gammal klasskompis till mig ska döpa sin lilla 6-månadersflicka. Jag har aldrig varit på dop i vuxen...
2
Svar
35
· Visningar
8 244
Senast: Thera
·
Övr. Barn I ett par års tid har en tjej i min dotters klass utsatt henne för taskigheter. N sitter och stör min dotter E som försöker jobba. N...
2
Svar
30
· Visningar
4 439
Senast: Messy
·
Gravid - 1år Hur har ni andra som har både djur och barn löst vattenfrågan?:p. Till djuren alltså:p. För det kan väl omöjligt bara vara mitt barn...
Svar
18
· Visningar
4 175
Senast: bigganl
·
Gravid - 1år Mitt råd till er som är gravida är att fundera på hur ni vill göra själva och vad er ekonomi klarar av. Räkna ut hur lite ni kan klara...
Svar
9
· Visningar
1 430
Övr. Barn Nu har det gått drygt 8 veckor sedan förlossningen och bäckenet har förvisso stabiliserats en hel del, men fortfarande så kan det kännas...
Svar
3
· Visningar
1 641
Senast: supersara
·
Övr. Barn Har en pojke som är världens underbaraste kille hemma. Men i skolan blir han arg. Arg för han tycker att andra barn spelar ojuste i...
Svar
3
· Visningar
3 100
Senast: Coop
·
Småbarn Ska köpa flytvästar till barnen som väger runt 20 kg. Jag hittar tester på småbarnsvästar upp till 25 kg men jag vill gärna att västarna...
Svar
5
· Visningar
2 077
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka