Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

R
Övr. Barn Som rubriken säger helt enkelt: Varför valde du/ni just det namnet till barnet? Hur många förnamn är lagom? Utöver barnet/barnens...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 672
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Jag hittade en tråd om detta på ett annat forum och tycker att det kunde finnas en här också! Jag hittar ingen så jag antar att det inte...
Svar
2
· Visningar
1 090
I
Gravid - 1år Funderat länge nu och jag hittar inget om det när ja googlar och läser på andra forum. Jag är i 16+4 idag om jag räknat rätt. Var...
Svar
2
· Visningar
1 125
Senast: Mois
·
Småbarn Jag funderar på vad det finns för lagstiftning runt barn i buss med bälte. För bilar gäller ju att barn under 130 (135?)cm ska sitta...
Svar
5
· Visningar
3 957
Senast: laeikinois
·
Övr. Barn Ja, det gör min åttaåriga son. Han har alltså en ful ovana att gnaga på sina fingrar, speciellt tummen och pekfingret, så skinnet...
Svar
6
· Visningar
7 248
Senast: Malin87
·
Övr. Barn Vi har uppmärksammmat Världsbokdagen idag, så vi hamnade i Boulevard på P4 :-)...
Svar
6
· Visningar
1 185
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Några här som tycker sånt är kul? Kinsesiska kalendern och anna som ska "förutspå" kön? Har det stämt på er? Jag tror verkligen inte...
Svar
12
· Visningar
2 877
Senast: Viva
·
Gravid - 1år Då bf bara är två veckor och en dag bort nu :o så börjar paniken komma krypande lite smått, haha. Vad har ni packat ner i bb-väskan...
2
Svar
20
· Visningar
3 274
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Håller på med en grej i skolan, en broschyr om unga föräldrar. Kanske finns det några såna här inne som har erfarenhet om hur det...
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: laeikinois
·
B
Gravid - 1år Ja, finns det några unga mammor här på buke? Vad anser ni vara en ung mamma? Jag är 20 år och längtar så efter att skaffa barn! Idag...
2
Svar
32
· Visningar
4 494
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Hur mycket nedstämdhet är normalt att uppleva under en graviditet? Jag har gått drygt 24 veckor och sedan en månad ungefär har...
Svar
14
· Visningar
5 217
Övr. Barn Det svindlande faktum att det inte är flera år kvar till vi ska börja baka bebis har slagit mig, men när ska man börja planera? Vad ska...
2
Svar
23
· Visningar
3 796
Senast: tinissen
·
C
Småbarn Hej! Jag har en liten son med en man som uppenbarligen inte vill vara pappa. Jag behöver bara skriva av mig lite, skulle vara intressant...
Svar
8
· Visningar
3 156
Senast: TinyWiny
·
Småbarn Hur överlever man? Moa trotsar så jag blir blå, bokstavligt talat. Hon rivs, slåss och sparkas. Utöver konstant gnäll och tjabb...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 361
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Amanda är tre månader nu. Pigg och glad och ganska "enkel" bäbis som verkar trivas med tillvaron :). Jag har fått ett erbjudande om jobb...
2
Svar
31
· Visningar
4 194
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Med tanke på vad man läser här och i tidningar så börjar det snart kännas aktuellt att prata med mina barn (flickor på 2,5 och 5) om...
2
Svar
20
· Visningar
3 121
Senast: Lupino
·
Småbarn har en emmaljunga citycross och den är bra på många sätt men vi måste montera lös hjulen för att få in den i bilen. funderar på att...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: tinissen
·
Småbarn jag blir gråhårig på hur man ska göra det här med inskolningen. hur gjorde du/ni och varför och hur gick det?
Svar
17
· Visningar
2 261
Senast: Lupino
·
S
Övr. Barn Nytt nick, av någon anledning tycker jag att saken är lite pinsam/jobbig att prata om. Skulle nu någon lyckas klura ut vem jag är här på...
Svar
16
· Visningar
3 312
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag hittade fiskspelet på loppis för några dagar sedan. Hade själv ett som liten, dottern tycker det är hur kul som helst. Men nu...
Svar
5
· Visningar
1 577
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka