Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Har en 2,5 åring, född 2 aug 2009. Han har sedan han föddes varit ett barn med stort sovbehov. Vi brukar skoja om att han sov sina 6...
2
Svar
24
· Visningar
5 278
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Ramlade med cykeln idag, regn =halt -_- Man blir ju orolig, ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att det nog inte är någon fara...
Svar
12
· Visningar
5 688
Senast: MinIan
·
M
Övr. Barn Hej! Det är så här att jag har varit öm i brösten i närmre 1 vecka. Idag upptäckte jag att jag kunde få ut lite mjölk ur mitt ena...
Svar
5
· Visningar
1 309
Senast: Comfort
·
Småbarn Usch, sitter här alldeles ledsen för jag känner mej stressad över hur livet kräver att jag är ifrån min dotter så mycket. Går sista...
Svar
5
· Visningar
1 580
Småbarn Har en dotter på 20 månader. I kväll drack hon 8 dl välling.:eek: (var inte hemma själv då) trots att hon ätit ovanligt bra under dagen...
Svar
7
· Visningar
1 201
T
Gravid - 1år Hej! För ca 4-5 veckor sedan så fick jag mensvärk, en liten blödning, mådde illa och hade jätteont i brösten. Blödningen slutade rätt...
Svar
8
· Visningar
1 542
Senast: Ramona
·
Småbarn Nu, behöver jag hjälp och tips snabbt :). Ska ha vårt första barnkalas imorgon, dottern blir 4 år! Jag och dottern har handlat...
Svar
19
· Visningar
2 876
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Köpte en begagnad spjälsäng och fick en madrass på köpet. Men tänkte att jag nog vill köpa en ny. Vilka använder ni och vad tycker ni om...
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: Comfort
·
Småbarn Om man beställer en britaxstol från en webbutik (antar att det är lika om man köper i vanlig butik också?), ingår förankringsremmar då...
Svar
2
· Visningar
1 335
Senast: majola
·
M
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag kan vara gravid? Har superont i brösten (framför allt bröstvårtorna) och har haft det ett bra tag (brukar...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: lady_mike
·
T
Övr. Barn Kan ett graviditetstest visa fel (negativt trots att man är gravid) i vecka 12-13?
Svar
1
· Visningar
763
Senast: lady_mike
·
Övr. Barn Vet att det finns en vacker dikt om en moders väntan på sin baby. Dikten slutar just med "Du ands in, jag andas ut". Men jag kan inte...
Svar
0
· Visningar
1 604
Senast: Milene
·
Gravid - 1år Finns det några här inne som har erfarenhet av Cerazette? Jag har ätit Cerazette i ett år, och det fungerar inte för mig. Skumma...
Svar
7
· Visningar
2 794
Senast: klockmalva
·
Gravid - 1år Jag var på pergotime kontroll. Läkaren hittade en blåsa 14 mm och ett par andra på 9 mm. Kan det bli risk för tvillingar/ trillingar...
Svar
7
· Visningar
17 721
Senast: Vili
·
Gravid - 1år Vi har ett litet problem. Sonen är en solstråle och världens enklaste, men vi vet inte riktigt hur vi ska göra med läggningen. Från...
2
Svar
30
· Visningar
2 625
Senast: ien
·
Övr. Barn Brev från himlen Se mig vinka, blunda så ser du, jag lovar att jag ska vinka extra mycket så du inte kan missta dig. Var...
Svar
17
· Visningar
5 939
Senast: nevin
·
Småbarn Det är dags att skaffa större hjälm åt tösen på snart 4 år och vi har kollat runt lite på olika hjälmar. Är det egentligen någon...
Svar
7
· Visningar
3 102
Senast: ylvalill
·
Gravid - 1år Ja hur många uppsättningar är lämpligt att ha? Även hur många underlakan? Är dra på underlakan lämpligast eller vad är det optimala...
Svar
18
· Visningar
5 150
Senast: majola
·
Småbarn Hej! Jag är iväg som au pair. Jag var i en familj tre månader, men bytte familj på grund av "spanking". Lämnade familjen så fort jag...
Svar
9
· Visningar
2 679
Senast: mino
·
Gravid - 1år Är det någon mer som har fått havandeskapsförgiftning tidigt i graviditeten? Hur gick det för er? Ringde bm för att få komma in på...
Svar
6
· Visningar
2 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka