Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ni som är familjehem, har ni erfarenhet av olika uppdragsgivare som kommun och andra organisationer? Vilka har ni i så fall bäst...
Svar
0
· Visningar
708
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag är noga med att försöka klä mitt barn lagom mycket och bada honom lagom varmt. Men jag undrar, varför är det så viktigt med...
Svar
17
· Visningar
6 235
Senast: Comfort
·
Småbarn Nu blev jag lite inspirerad av barnbokstråden som spårade ur, men jag funderar mer på vilka böcker som ni läst för era barn som sedan...
Svar
15
· Visningar
1 747
Senast: Mitten
·
Småbarn För att göra en lång historia kort: Gick isär med min sambo när dottern var ca 1,5år (kan tilläggas att jag fick mer eller mindre fly...
Svar
5
· Visningar
1 802
Senast: Cita
·
Småbarn Efter påsk börjar vår "bebis" som snart är en stor tjej (16 mån) skolas in på dagis (för er som läste min förra tråd så var...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Nu var det dags för mig igen med en barn/inte barn fråga :) Kan ni ge några exempel på hur era barn har berikat era liv och då menar...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 412
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Okej, det som från början kändes som en jättebra idé när vi tackade ja till det där underbara, fina huset som vi skulle få hyra billigt...
Svar
11
· Visningar
3 530
Senast: Sedna
·
Småbarn Är det någon som har eller har haft sitt/sina barn på ute-/skogs-/ur-o-skur-förskola? Vill ni dela med er av era erfarenheter? Vi...
2
Svar
30
· Visningar
4 562
Senast: alazzi
·
Småbarn Nu är jag supernojig hönsmamma. Dottern är ett år och sjuk för första gången (vi har klarat oss riktigt bra från sjukor), hon fick...
Svar
12
· Visningar
11 005
Senast: Lottch
·
I
Gravid - 1år hej! väljer att ha ett anonymt nick, tids nog kommer jag att skriva i detta forumet med mitt vanliga nick, men iom att få personer...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 647
Senast: laeikinois
·
P
Gravid - 1år Sitter och tittar lite bland de olika bolagens gravidförsäkningar och vet inte riktigt vilken jag borde välja... Minns att jag hörde...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 013
Senast: Björk
·
Småbarn Finns det fler därute som har barn med sömnstörningar? Vi har ett barn som har haft sömnstörningar till och från i perioder i alla...
Svar
6
· Visningar
3 535
Senast: Coop
·
Småbarn Nu har jag en fråga till er Buke föräldrar, är jag en omöjlig förälder? ;) Vi har köpt ganska dyra ytterkläder då jag vill ha kvalité...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 908
Senast: Brandgul
·
Småbarn Hej hej. Är ny här och tänkte att ni kanske har koll på vad som gäller här. Dotterns pappa och jag har separerat för en tid sedan...
Svar
15
· Visningar
2 929
Senast: eyz
·
Småbarn Slänger ut en fråga här, skönt att ha lite kött på benen innan vi ska prata med kommunen :) Vi har sambons barn varannan helg. Har...
Svar
6
· Visningar
1 572
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Fick reda på igår att vår dotter inte får plats på den förskola vi önskat (som ligger ca 100 meter från oss), utan den plats som finns...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Sandra78
·
Småbarn Hej, jag är en relativt nybliven mamma med en go liten son på drygt 3 månader:) Då vi är helt nyinflyttade till Kungälv så känner man...
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Hur gör ni separerade föräldrar med barnen på sommaren, hur resonerar ni? Jag och exet är inte helt överrens om hur vi ska göra i...
Svar
11
· Visningar
2 262
Senast: No1
·
Övr. Barn Min son tjatade i över 2 år att få lära sig rida, nu går han på ridskolan sedan drygt 3 månader tillbaka. Han har lärt sig snabbt och...
2
Svar
23
· Visningar
3 916
Senast: AraSlei
·
Gravid - 1år Ni som läste aftonblaskan igår såg säkert detta, gävleborg vill ta bort lustgasen vid förlossningar. Utav miljö- och arbetsmiljöskäl och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 110
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar