Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Idag slog min dröm in, den drömmen som jag har kämpat på sen över ett och ett halvt år. Idag tog jag ett gravtest och den plussade...
Svar
13
· Visningar
1 404
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Jag upptäckte precis av en slump att dottern har gömt undan sina vitaminer ett tag. Jag har ju inte stått och kontrollerat att hon har...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 049
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn tränger mig in bland nappflaskor, nattvak och bebisdoft. mina döttrar som är 7 12 och 13 har varit aktiva i pingstyrkans barngrupp...
Svar
7
· Visningar
1 844
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Som sagt: Hur pass vanligt är det att man byter barnmorska? Det är väl egentligen inte något direkt fel på den jag har nu (och hon är...
Svar
7
· Visningar
1 353
Senast: Sar
·
Övr. Barn Jag (min dotter) får underhållsbidrag från sin pappa. Detta är på 1273kr. Denna summan har det varit hela tiden sen vi separerade 04...
Svar
17
· Visningar
2 340
Senast: cambello
·
M
Övr. Barn Ja, åter en sån ingen mens - negativt test-tråd. Jag skulle haft min mens i början av februari, den har fortfarande inte kommit...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hur många av er har barn vars skolor inte låter dem komma in på en lektion om de kommer för sent? För mig verkar det vettigare att...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
15 741
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Någon som vet om tex mitt barns morfar har rätt till att ta ut tillfällig föräldrapenning när jag och min man ska in på förlossningen...
Svar
15
· Visningar
15 880
Senast: lundsbo
·
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen...
2
Svar
24
· Visningar
8 113
Övr. Barn Med anledning av tråden om tjejen som sparade till en (i mina ögon dyr) kamera så börjar jag fundera på det här med sparande till...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 012
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min dotter är av extremt "pipig" sort. Hon kör hela Oscarsgrejen för minsta lilla smäll. Det har hänt flera gånger att man har ringt...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 213
Senast: Badger
·
Gravid - 1år De jag sett hittills har haft underliga sömmar under bysten eller smala axelband. Är stl 40 och har stl 75i i bh är i femte månaden.
Svar
7
· Visningar
1 388
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Ärret sitter på lillkillen alltså, vid förlossningen satte de en sån elektrod på honom, för att kunna se hur han mådde och så. Hur som...
Svar
6
· Visningar
3 603
Övr. Barn Min lillasyster bor ju hos mig, hon e 16 nu i april. Jag undrar lite vad ni har för tider på era ungdomar när de ska vara hemma på...
2
Svar
23
· Visningar
2 963
Senast: Juwlss
·
Övr. Barn Min dotter sparar till en kamera, fotografering är ett stort intresse. Hon är väldigt målmedveten i sitt sparande, och har stenkoll på...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mimus
·
Övr. Barn Vissa kanske har sett min gnälltråd på ÄU där jag spyr galla om hur mamma är elak osv. Min mamma är väldigt speciell, allt ska vara...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 284
Senast: Rosett
·
Övr. Barn http://www.youtube.com/watch?v=CqEjrulJnyM Ja, vad säjer man? Jag tycker att pappan i sak har rätt men det är ju onödigt att förstöra...
2
Svar
25
· Visningar
2 573
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Barn Jag är uppväxt med internet, och har alltid använt det väldigt flitigt, mer än vad jag idag önskar att jag gjort. Jag har nog publicerat...
2
Svar
36
· Visningar
4 334
Senast: alazzi
·
Småbarn Även om vi bor nära en allmän lekplats så har jag tänkt göra i ordning så att dottern har nåt att leka med i trädgården också. Det är en...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Sunshine
·
Småbarn Vår son är 2 år, och 91 cm lång och väger 14 kg, idag har vi en gammal Emmaljunga som används som dagisvagn/sovvagn hemma och sedan en...
2
Svar
22
· Visningar
8 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat