Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej Buke, det här blir min första tråd här på Föräldrar, hoppas ni övriga hästmänniskor med barn kan råda mig lite. Jag har, likt en...
Svar
18
· Visningar
2 117
Senast: Dreamer
·
Småbarn Har med intresse följt diskussionerna i Mittens tråd om jobb vs familjetid och kände att jag gärna vill fortsätta vissa diskussioner i...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
17 245
Senast: Calazirya
·
Y
Övr. Barn Jag vet att det finns en gammal tråd om detta ämne men jag vill ha nya infallsvinklar och nya rön, nya skräckhistorier och allt vad ni...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
37 308
Gravid - 1år Har en fundering... är det någon som haft en föreliggande moderkaka (verkar ganska vanligt) och har den flyttat upp sig efterhand som...
Svar
7
· Visningar
3 253
Senast: tgd
·
Gravid - 1år Hej.. Jag har en liten kille på 2,5 månader här hemma som får 50% bröstmjölk och 50% ersättning.. Eftersom han dricker ur flaska och...
Svar
16
· Visningar
1 771
Senast: krus
·
Gravid - 1år Jag förlorade min mamma förra året, det var fruktansvärt och jag kände stundtals att jag själv ville dö. Enda anledningen till att jag...
Svar
12
· Visningar
1 515
Övr. Barn Klarar man av att bo på fjärde våningen utan hiss när man är gravid? Vi har inte planerna att skaffa barn här och nu. Men om ett par...
2
Svar
26
· Visningar
15 419
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Idag visade Emil för första gången riktigt intresse av att börja äta på egen hand istället för att bli matad. Han testade lite med...
Svar
7
· Visningar
1 149
Senast: orion_x
·
Övr. Barn I måndags fyllde min äldsta son hela 10 år. Stolt och glad grabb, 10 år är ett stort steg mot att bli stor, tycker han. Och det är det...
Svar
18
· Visningar
1 972
Senast: Mustasukka
·
I
Gravid - 1år Jag är gravid i vad jag tror är vecka 6 och har ingen fast tjänst där jag jobbar, men kommer få förlängning i vår (maj).. Har sagt...
Svar
2
· Visningar
1 213
Senast: zbrka
·
Övr. Barn Jag har funderat lite (har dock inte sett programmet, mer än snabba glimtar!) på det hära familjen Annorlunda på tv om familjer med...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 135
Senast: kisse
·
B
Övr. Barn (skriver under hemligt nick) Har ett barn på snart ett år och vill så gärna ha ett till men det vill inte pappan :cry: jag börjar...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 815
Senast: Milene
·
Övr. Barn Fick papper om jämställdhetsbonus hemskickad igår. Är det fler som fått? Fler som tycker att FK har räknat konstigt? I vårt fall...
Svar
10
· Visningar
1 665
Senast: tinissen
·
Småbarn Som rubriken säger så undrar jag om någon har något bra tips på en fet och återfuktande kräm att ha på ett litet barns väldigt torra...
2
Svar
23
· Visningar
13 084
Senast: Mirifax
·
Småbarn I slutet av mars flyttar vi till nytt hus och Emilia ska byta Kindergarten (förskola). Det finns två att välja på i våran by, båda med...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: majola
·
Gravid - 1år Jag både hör och ser frågan i rubriken lite här och där, titt som tätt.. Men vad menas med det eg?:confused:
Svar
9
· Visningar
1 147
Senast: Badger
·
Småbarn Hoppas tråden hamnar rätt :) Har en liten kille på lite mer än ett år. Han åker framför mig på min ridhäst och det tycket han är...
2
Svar
39
· Visningar
8 326
Senast: caballus
·
Småbarn Jag har tänkt fråga länge, ni som inte vill smörja och tvätta era barn med parabener, SLS och mineraloljor, vad använder ni? Jag har...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 916
Senast: LillaMy84
·
Småbarn Jag är nyfiken på hur ofta era förskolor har APT (Arbetsplatsträffar, dvs personalmöten). Jag har kollat schemat för mina barns...
2
Svar
20
· Visningar
22 598
Gravid - 1år Är gravid för 4:e gången nu, de tidigare graviditeterna har resulterat i en frisk dotter, ett tidigt missfall samt 1 MA (Missed...
Svar
16
· Visningar
3 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka