Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
Gravid - 1år Jag plussade den 25 april, vilket på sätt och vis var planerat. Vi båda ville ha barn och därför satsade vi på det. Dock var vi inte...
Svar
13
· Visningar
2 104
Senast: Thera
·
Övr. Barn En del barn med diagnoser av olika slag fungerar bra i en vanlig skola bland "normalstörda" barn, men andra gör det inte. Vad är det...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 860
Senast: Badger
·
  • Låst
Gravid - 1år Kanske är vi inte så många ännu, men någon mer kanske finns? Jag och min man väntar vårat andra barn, med BF satt till den 12 mars...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
134 449
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år För ca 1-2 år sedan läste jag om att dom skulle höja pappans första lediga tio dagar efter barnets födsel till tjugo dagar. men nu...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: Jozze
·
Småbarn Min mamma som jobbar som specialpedagog har precis kommit hem från en it-konferens i Stockholm och är fast besluten om att alla hennes...
Svar
19
· Visningar
2 233
Senast: Gabbi
·
Övr. Barn Man blir ju lite mer känslosam av sig när man är gravid, och jag får väldigt mycket frågor om vad jag ska göra av hästen när jag har...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
13 869
Senast: Gullan86
·
Gravid - 1år Fanns en liknande tråd förut, men nya föräldrar - nya åsikter. Så.. vem får hålla din bebis?
2
Svar
30
· Visningar
5 034
Senast: Björk
·
Småbarn Rasmus är numer jättesvår att mata. Tar idag som exempel, eftersom de flesta dagar numer avlöper så. I morse åt han bra, var nöjd...
Svar
12
· Visningar
1 474
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Nätterna med en sexveckors är minst sagt intressanta och innehållsrika. Detta innebär att det i mina ögon ganska klämkäcka rådet om att...
2
Svar
28
· Visningar
3 183
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Nu är det mer sommar än var här och jag börjar fundera pa sommarens "faror". Har precis jagat ut dagens andra geting ur lägenheten och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 629
Senast: viv
·
Gravid - 1år Köpte en i femte månaden då expediten inte hade något annat som passade. Hon hävdade att 98% inte får större byst efter femte månaden...
Svar
4
· Visningar
1 284
Senast: laeikinois
·
Småbarn Jag har otroligt dålig koll på det här med föräldraledigheten. Dottern är ett år och vi har massor av dagar kvar. Kan jag ta ut dessa...
Svar
1
· Visningar
1 622
Senast: mino
·
Småbarn Inspirerad av tråden som handlade om att flytta med riktigt små banr startar jag nu en om att flytta med lite större. Vi funderar på att...
Svar
3
· Visningar
2 271
Senast: ako
·
Övr. Barn Jag läste en artikel som fick mina tankar att gå i spinn. Utan att gå in på vad artikeln handlade om ställer jag en allmän fråga. OM...
Svar
18
· Visningar
2 066
Senast: Presto
·
Övr. Barn och har feber? Det känns jättehemskt i mammahjärtat. Och det här är väl en del i att jag inte riktigt fixar att separera heller... Men...
2
Svar
25
· Visningar
3 728
Övr. Barn Någon här som har tips på böcker att läsa för en blivande pappa?
Svar
7
· Visningar
1 228
Senast: snna
·
T
Övr. Barn Hej! Är ny här, Tulpan "heter" jag :) Jag och min sambo fick för några månader sedan veta att vi eventuellt inte skulle kunna skaffa...
Svar
15
· Visningar
2 590
Senast: ako
·
Småbarn Jag antar att vi knappast kommer vara de första eller sista som flyttar med små barn men ... Jag har en tendens att hetsa upp mig och...
Svar
10
· Visningar
3 925
Senast: Ponsse
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder. När fick ni reda på att ni var gravida? Och hur? Vad var tecknen?
2
Svar
37
· Visningar
15 815
Senast: SusieQ
·
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska ta mig till :crazy: Jag kan inte kontrollera mig när jag blir arg (läs: HELA TIDEN) Har i vanliga fall...
Svar
15
· Visningar
10 603
Senast: ZaNdRoRiA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka