Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det enda jag använder mobilen till i hemmet är att streama TV.Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan
Starta gräsklipparen
Dammsugaren
Öppna garage och ytterdörr
Sköta tv:n (dock använder vi i huvudsak den vanliga fjärrkontrollen ändå)
Inget alls.Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan
Starta gräsklipparen
Dammsugaren
Sedan förstår jag inte vitsen med det då jag ändå inte borde vara någon annanstans än hemma när det är igångStarta airfryern.
Är otroligt skeptisk till allt som är kopplat till nätverk förutom typ laptop och mobil. Kan sträcka mig till typ tv'n för att lättare använda streamingtjänster... Skulle aldrig vilja ha något annat uppkopplat!
Ja jag har ju sonossystem både i lgh och stuga också. Och i stugan är ett par termometerpuckar utplacerade så jag kan hålla koll på temperaturen även i den ändan av huset där värmepumpen når sämst.Luftvärmepumpen, varmvattenberedaren och en del belysning i stugan.
I lägenheten en del belysning.
Det enda jag använder mobilen till i hemmet är att streama TV.
TVNu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen?
Vi kan
Starta gräsklipparen
Dammsugaren