Gå på tå

Sv: Gå på tå

Jag tycker mig ha sett vissa tendenser till att han skulle kunna ha något inom autismspektrat och har observerat det sedan ca 5 månaders ålder. Han är sen med talet, går ibland in i en "bubbla" och får enorma aggressionsutbrott.

Samtidigt är det ju ingenting som inte skulle kunna vara helt normalt för en 16 månaders. Har tänkt ta det med BVC och så börjar han på förskolan om en månad. De är ju utbildade för att hitta tecken, så det känner jag mig lugn med att få hjälp med den dagen det eventuellt skulle behövas.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 111
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 795
Senast: Josseliten
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 253
Gravid - 1år Sitter och försöker läsa på hur det funkar om jag skulle behöva vara hemma mer innan BF pga. foglossning eller så. Så som jag förstått...
Svar
13
· Visningar
2 770
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka