Om barnen var små jämt - konstig hypotetisk fråga

Sv: Om barnen var små jämt - konstig hypotetisk fråga

En till som haller med! Alla aldrar ar bast och om jag fick valja hade jag inte skaffat barn om de alltid varit fem ar gamla. Da hade jag skaffat en hund istallet som bara lever 15 ar.

ALDRIG I LIVET!
Har två barn i just den åldern och önskar inget hellre än att de ska växa till sig lite.

En till som haller med! Alla aldrar ar bast och om jag fick valja hade jag inte skaffat barn om de alltid varit fem ar gamla. Da hade jag skaffat en hund istallet som bara lever 15 ar.

Detta är exakt vad jag tycker! Så vi skriver under på det!

En vän sa till mig, "Det är konstigt, men för varje ålder min dotter är i säger jag att det här är den bästa." Och så har jag nog också tyckt. Det var jättemysigt med bebis, kul med två-fyraåringar som utvecklas så otroligt, roligt med skolbarn, spännande (?) med tonåringar, och nu som unga vuxna är de trevliga att umgås med:)

Nej vad kul exakt så säger jag om min son hittils är han bara 1,5 men jag har en känsla av att vi har ett underbart liv tillsammans framför oss! Mitt hjärta!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 190
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila