Sv: Profylax

Men det är ju en jädra skillnad på att slappna av när man sitter på en häst och att slappna av när det känns som man håller på att skita ut en stol...
Har inte provat profylax och tycker att det är överdrivet dyrt men jag ska ändå gå en kurs om jag blir på smällen en gång till. Måste testa och se om det funkar...

Jag tycker inte det är så stor skillnad, båda situationerna handlar om att kunna fokusera, skärma av mentalt, och slappna av trots vad som händer runtikring. Under krystvärkarna, där man faktiskt tar i fysiskt, vet jag dessutom inte ens om det är läge att vara helt avslappnad? Det är väl mer under öppningsfasen, tänker jag mig.

Sv: Profylax

Jag fick aldrig tag på någon profylax utbildning utan jag körde med en skiva som heter "avspänning" säljs bla. på apoteket och den erfarenheten jag fick till mental och muskulär avspänning tog mig genom en förlossning helt utan medecins smärtlindring! :bow:

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 954
Övr. Barn Mitt ena barn utreddes under försommaren och diagnosticerades med medelsvår ADHD samt autism grad 1. Hen är 7 år så ganska liten, och...
2
Svar
28
· Visningar
6 484
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 872
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V