Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och en vän till mig håller just nu på att leta lägenhet tillsammans och vi har därför börjat diskutera hur avtalet mellan oss ska se...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: ptr
·
Äldre Jag och sambon är lite oense om hur vi ska dela så nu vänder jag mig till er och frågar hur NI hade lagt upp/delat det. :D (för en...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 780
Senast: Vallmo
·
Äldre Har ni en sån där riktig favorit bland kryddorna som ni inte kan vara utan? Edit. Följdfråga! Vad använder ni den i för maträtter? :)
2 3
Svar
58
· Visningar
3 030
Senast: warg
·
Äldre Eller rättare sagt mår en traktor sämre än en bil av att stå ute? Traktorn har fått flytta ut för det bor en häst där :angel: och sambon...
Svar
16
· Visningar
3 235
Senast: TinyWiny
·
Äldre Tycker det är dags att dra igång en ny fototråd, eller vad tycker ni? :) Kommentera gärna bilderna. Personligen vill jag höra både...
60 61 62
Svar
1 230
· Visningar
141 782
Senast: Septicemia
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Använder du reflexer nu under den mörka årstiden? För mig är det självklart med både reflexer, reflexväst och såna snäppreflexer runt...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 714
Senast: starcraft
·
Äldre Sällan har så många uttryckt så mycket omtanke, värme, humor, dråplighet, klokskap, kunskap, smarthet, djup och medvetenhet som Bukes...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
17 344
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Jag funderar såhär i juletider och för att jag häromdagen helt missade påsken och försökte boka in jobbrelaterade saker på långfredagen...
2
Svar
27
· Visningar
1 312
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Urbota korkad fråga kanske... Jag och mamma kanske ska gå på bio till helgen. Vi har inte bestämt film än, men flera vi tittat på har...
2
Svar
25
· Visningar
2 800
Äldre Klickade mig in på sida där det låg uppe annons för ett större evenemang. Nu är jag irriterad. Mammor, mostrar, döttrar och kompisar...
2
Svar
24
· Visningar
2 192
Senast: Araminta
·
Äldre Jag har nu lessnat, min sambo blev för hundra år sen typ utsatt för id kapning där dem åkte runt och beställde Telia abbonemang på massa...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 331
Senast: Julienne
·
Äldre Finns det någon som har ett som funkar? Alltså inte musikhörlurar, utan ett headset/handsfree att prata i. Jag gav upp försöken att...
2
Svar
22
· Visningar
971
Senast: corzette
·
Äldre Min "käre" fader var så fin att han som vanligt inte kunde racka ner på flickor/kvinnor och våran existens men den här gången gick han...
2
Svar
24
· Visningar
2 459
Senast: Vallmo
·
Äldre Jag har idag fått ett brev om att det har gjorts en kreditupplysning på mig. Anledningen framgår ju inte, men frågeställaren är en bank...
Svar
13
· Visningar
1 616
Senast: aiquen
·
Äldre Dels pga en tråd här, men också för att jag nyligen blev uppringd av en försäljare som ville sälja en tjänst mot ID-kapning som jag...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: starcraft
·
Äldre Hur farligt är det att köra på tre hjulbultar istället för fyra? En är av på ena framhjulet, vid navet om det nu spelar roll. Jag ska...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 238
Senast: hoppsann
·
Äldre Jag letar (fortfarande) bil, har tittat en del på XC70 men nu finns det en fin (av de skickade bilderna att döma) V70 Awd -14 som inte...
Svar
3
· Visningar
520
Äldre Jag söker ett par supervarma vinterskor eller vinterkängor och letar tips! Jag tycker det är jättesvårt att hitta skor som förblir...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 501
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar