Jag bara älskar dina naturbilder
kl
Jag var ute och rastade kameran igår, hittade en rolig vinkel!
Åh men tack så hemskt mycket! Dina bilder är så kreativa, alltid lika kul att se nya alster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara älskar dina naturbilder
kl
Jag var ute och rastade kameran igår, hittade en rolig vinkel!
Orkar du bita ihop och spara ett par tusenlappar till så har du vunnit mycket! Jag tycker att det är ett bra beslut, framför allt om du vill ha ett snabbt objektiv
Puttar upp tråden lite med en nytagen bild. Idag är det soligt här hemma! Håller det i sig till eftermiddagen så ska jag banne mig rasta kameran
Vilken sötnos, @Septicemia ! Här var det fint igår, men då låg kameran prydligt undanstoppad... Däremot trotsade vi molnen i söndags och var på stranden med en kompis och hennes häst!
Och en uppsutten bild
Alltså jag dör alltid lite när jag ser ekorrar, de är så söta Det här är nog första jag lyckats fota på nära håll.
Vilken härlig liten häst, den ser så rejäl men ändå bärig ut, vad är det för ras? Första bilden är otroligt dramatisk, jättefin!
@pepp Åh, tack så hemskt mycket Hur går det med din nya kamera?
Jag med! De är ju skitsvåra att fånga på foto, så himla snabba och skuttar iväg utom räckhåll innan kameran är uppe och redo Riktigt bra fångat!Alltså jag dör alltid lite när jag ser ekorrar, de är så söta Det här är nog första jag lyckats fota på nära håll.
Vilken härlig liten häst, den ser så rejäl men ändå bärig ut, vad är det för ras? Första bilden är otroligt dramatisk, jättefin!
@pepp Åh, tack så hemskt mycket Hur går det med din nya kamera?
Ekorrar är typ det sötaste som finns.
Inget vidare, helgerna har det varit skitdåligt väder (noll motivation att ens gå ut) och på veckorna är det kolsvart när jag åker/kommer hem från jobbet
Hoppas på bättre lycka och väder i helgen!
Jag med! De är ju skitsvåra att fånga på foto, så himla snabba och skuttar iväg utom räckhåll innan kameran är uppe och redo Riktigt bra fångat!
Okänd härstamning men import från Irland så det är säkert en del cob i honom. Han är en gammal ridskolehäst från en ridskola där min kompis brukade jobba, hon har velat köpa loss honom i evigheter och nu ville de äntligen släppa honom Han är 21 år gammal så vi tar det rätt lugnt och håller på att bygga upp honom nu. Han har rätt mycket mage även om han suger in den på bilden
Enda gången jag fått fina gryningsbilder är när jag körde ut direkt efter ett nattpass... Lättare att fortsätta vara uppe än att kliva upp!Jag känner exakt samma här. Det har varit riktigt trist väder här nere de senaste veckorna och mörkt när jag kommit hem Är rädd att löven (och hösten) helt ska hinna försvinna innan det blir bättre väder. Jag håller också tummarna för helgen, min förhoppning är att kunna få fina gryningsbilder men ehrm... jag är extremt morgontrött och snoozar alltid förbi
Aha, en lundensisk ekorre! Måste vara därför den är så fotogeniskHaha precis! Jag och sambon var i Lund i helgen och hälsade på hans föräldrar så bilden är tagen på en hundpromenad. Deras malle jagade upp stackaren från marken så jag är också förvånad över att jag hann få en skarp bild, ekorren var inte stilla många sekunder
Åh vad roligt! Jag är så svag för äldre hästar, klokare djur finns inte Magen försvinner nog i takt med motion och avsaknad av gräs i hagarna .
Enda gången jag fått fina gryningsbilder är när jag körde ut direkt efter ett nattpass... Lättare att fortsätta vara uppe än att kliva upp!
Ja exakt, typ den enda fördelen Ja jag var också uppe vid blodmånen, minns inte om jag höll mig vaken, men jag var ändå preggo då så då var sömnen ändå lite sisådär.Fördelen med vintern är ju ändå att gryningen kommer senare än på sommaren När solen går upp efter 8 så har till och med jag en chans att hinna fota. Senaste gången jag på riktigt ansträngde mig för något liknande var det blodmåne förra hösten. Då kunde jag inte dygna pga lång arbetsdag både före och efter, men det var värt upplevelsen!
Tack! Det var en sån där "jag ska bara testa att ta ett foto på stjärnorna innan vi åker hem...". Jag är glad att jag gjorde det!@Flixon Mittenbilden är helt otrolig!