Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ska göra saftsåsen till ris a la maltan. Kommer utgå efter detta recept: 10 dl jordgubbssaft 2 msk potatismjöl Koka upp saft, vatten...
Svar
19
· Visningar
1 723
Senast: åke
·
Svar
21
· Visningar
1 810
Senast: Tora
·
Äldre Jag upptäckte precis att jag råkat ta hälften så mycket mjöl och socker i pepparkakskladdkakan jag gjort inför morgondagen. Någon som...
Svar
4
· Visningar
484
Äldre Rysk ambassadör skjuten i Ankara. Vad kommer det att innebära...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 192
Senast: Jeffery
·
Äldre Tänkte att vi skulle ha en tråd för alla som inte har en aning om vad man ska ge till sina nära och kära :p Skriv vilka ni söker till...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
6 879
Senast: Monkie
·
Äldre Jag är lite halvirriterad på att den butik som har mina hundars färskfoder är den djurbutik med sämst personal. Jag vill verkligen inte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 417
Senast: kryddelydd
·
Äldre Det roligaste att ge bort i jul är ju böcker! Tyvärr har jag fastnat lite för vad jag ska ge min mamma! Hon älskade Gabaldons...
Svar
8
· Visningar
512
Senast: Andromedae
·
Äldre Hittade detta på en annan sajt jag frekventerar. Enligt en undersökning som gjordes i 40 länder finns det ett stort gap mellan fakta...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 983
Senast: Ramona
·
Äldre Nu får jag blotta lite okunskap och kanske oförmåga att googla :). Vi skall ha lite jul med några personer med syriskt ursprung, och jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 677
Senast: Mitten
·
Äldre Var köpt man lite godare te i gärna lösvikt i fysisk butik i Stockholm med omnejd? Vilka affärer är bra? Sen undrar jag vad sånt...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: Manza
·
Äldre "Någonting gick fel på en fyrverkerfestival i mexikanska Tultepec i natt – och en stor mängd raketer gick av samtidigt. Nu uppges minst...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: Vinterbad
·
Äldre Vilket spel skulle en 7 åring uppskatta? Även vuxna ska tycka att det är okej att spela. Har ni några tips? Sen innan har hen fått till...
Svar
6
· Visningar
695
Senast: Mirre
·
Äldre Barnet vill baka till sin favoritlärare, helst muffins! Läraren i fråga är tydligen extremt ! allergisk mot fisk ochskaldjur. På den...
2
Svar
27
· Visningar
2 162
Äldre Ska hålla i nyårs firandet i år, ett gäng nära vänner bara som ska äta gott och mysa.. men behöver lite tips till vad menyn ska bestå...
Svar
8
· Visningar
848
Senast: cewe
·
Äldre Såg ingen tråd om Musikhjälpen, det måste vi ju ha tycker jag. I år är det att barn i krig har rätt att gå i skolan! Tittar du? Skänker...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 164
Senast: sussisus
·
Äldre Julskinka, lax och prinskorvar i all ära. Redan efter julmiddagen med jobbet är jag rätt mätt vad gäller de traditionella julerätterna...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 850
Senast: Minett
·
Äldre Söker en låt från Skam säsong 2. Den spelas när Noora och hennes gäng är på bussen med "the Riots"-killarna. Har försökt googla de...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: Wysiwyg
·
Äldre För en del år sen käkade småfåglarna gladeligen havren jag serverade. Nu duger den inte alls. Är det havren eller fåglarna som ändrat sig?
Svar
12
· Visningar
4 810
Äldre Är det godaste kanske någons hemgjorda sill, mammas skinka, köttbullar gjorda efter mormors recept eller något helt annat? Dela med dig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 922
Senast: Balahé
·
Äldre I lördags beställde jag julklappar från två stora företag - ett stort bokföretag och ett företag som säljer böcker, filmer, osv (ni vet...
Svar
11
· Visningar
1 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka