Jag är rätt obrydd tills servicen verkligen blir dålig så ingen krånglig kund precis. Var igår in på en affär där personalen hälsade på varje avdelning vilket kändes lite överdrivet när vi bara gick rakt igenom butiken. Hade lite problem när den lokala Kicks-butiken gick från att alltid fått frågan " Behöver du hjälp med något?" till att kunna stå 10 min vid en hylla och se förvirrad ut men mest bli utstirrad som om man vore en snattare. Osminkad. Gjorde t.om ett test där jag gick ut och kom tillbaka efter en stund men inte ens som ensam kund fick jag någon respons. Nu i efterhand så hade jag givetvis bett om hjälp men var så förvånad haha. Sista gången som jag gick in där så fick jag JÄTTEBRA hjälp igen?! Då hade jag provat några gånger när jag ändå var på stan.
Hade även ett märkligt problem med min lokala Ica-butik då vissa inte hälsade eller ens log i kassan, kändes trist att inte ens bli uppmärksammad att jag stod där. Insåg att det var enbart tjejerna som betedde sig på det viset så började välja männens kassor...
Hade även ett märkligt problem med min lokala Ica-butik då vissa inte hälsade eller ens log i kassan, kändes trist att inte ens bli uppmärksammad att jag stod där. Insåg att det var enbart tjejerna som betedde sig på det viset så började välja männens kassor...