Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta är verkligen inte en tråd jag hade på mitt bingokort för i årRåkade göra en felbeställning och nu står jag med tio kg svärdfiskkotletter. Vad gör man med dem?
Det låter dyrt ?Råkade göra en felbeställning och nu står jag med tio kg svärdfiskkotletter. Vad gör man med dem?
Äter upp dem? Jag åt stekt svärdfisk för väldigt många år sedan och det var mycket gott, men sen lärde jag mig mer om dem och skulle aldrig beställa det igen.Råkade göra en felbeställning och nu står jag med tio kg svärdfiskkotletter. Vad gör man med dem?
Det låter dyrt ?
Tack för pekpinnen men det är som sagt inget jag medvetet valt och vill ju inte kasta för det vore ju ännu dummare. Om jag ska förtydliga; Vill gärna ha tips på hur den ska tillagas och gärna recept.Äter upp dem? Jag åt stekt svärdfisk för väldigt många år sedan och det var mycket gott, men sen lärde jag mig mer om dem och skulle aldrig beställa det igen.
Det var ingen pekpinne, jag skrev att jag ätit stekt svärdfisk och att det var väldigt gott. Att jag sen inte skulle beställa det igen har väl inget med dina redan köpta 10 kg att göra?Tack för pekpinnen men det är som sagt inget jag medvetet valt och vill ju inte kasta för det vore ju ännu dummare. Om jag ska förtydliga; Vill gärna ha tips på hur den ska tillagas och gärna recept.
Nej, det var inte menat som en pekpinne. Jag förstod att det var ett misstag och lider med dig.Tack för pekpinnen men det är som sagt inget jag medvetet valt och vill ju inte kasta för det vore ju ännu dummare. Om jag ska förtydliga; Vill gärna ha tips på hur den ska tillagas och gärna recept.
Phu, läste rubriken och trodde de var levande. Vi har köpt många konstiga djur, men aldrig råkat köpa just en svärdfisk...Råkade göra en felbeställning och nu står jag med tio kg svärdfiskkotletter. Vad gör man med dem?
Jag tänkte som digPhu, läste rubriken och trodde de var levande. Vi har köpt många konstiga djur, men aldrig råkat köpa just en svärdfisk...