Hjälp- jag har blivit med svärdfisk!

Jag har också ätit svärdfisk en gång utomlands. Den var grillad och fantastiskt god - skulle inte heller köpa igen nu när jag vet mer, men har du nu all denna svärdfisk bör den förstås få komma till rätta.
Grilla är alltså mitt amatörmässiga svar!

Det låter dyrt :nailbiting: ?

Äter upp dem? Jag åt stekt svärdfisk för väldigt många år sedan och det var mycket gott, men sen lärde jag mig mer om dem och skulle aldrig beställa det igen.
Tack för pekpinnen men det är som sagt inget jag medvetet valt och vill ju inte kasta för det vore ju ännu dummare. Om jag ska förtydliga; Vill gärna ha tips på hur den ska tillagas och gärna recept.

Vet faktiskt inte vad jag skulle gjort, ska ju finns mycket kvicksilver i svärdfisk så skulle inte känna mig bekväm med att äta stora mängder av det.

Tack för pekpinnen men det är som sagt inget jag medvetet valt och vill ju inte kasta för det vore ju ännu dummare. Om jag ska förtydliga; Vill gärna ha tips på hur den ska tillagas och gärna recept.
Det var ingen pekpinne, jag skrev att jag ätit stekt svärdfisk och att det var väldigt gott. Att jag sen inte skulle beställa det igen har väl inget med dina redan köpta 10 kg att göra?

Nej, det var inte menat som en pekpinne. Jag förstod att det var ett misstag och lider med dig.

Liknande trådar

Mat Jag råkade köpa 1.3 kg picnicbog av gris och vill tillaga den (helst som en klump) i min slowcooker på söndag. Kära buke hur gör jag...
Svar
0
· Visningar
142
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 008
Senast: Lickety
·
Mat Jag har ramlat av hästen och kommer under en längre tid enbart ha en arm att göra saker med. Vill hjälpa till så mycket jag kan hemma...
2
Svar
22
· Visningar
911
Senast: dobbis
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
475
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama