En fundereing var detta tangentbord:En ny kontroll? En kväll på gamingpuben i Göteborg? En maratingaminghelg när ni gamear ihop?
Men har redan köpt en present, så det känns lite dyrt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fundereing var detta tangentbord:En ny kontroll? En kväll på gamingpuben i Göteborg? En maratingaminghelg när ni gamear ihop?
Jo, det kan ju bli lite dyrt då ja. Annars är det ju en awesome present. Annars så tipsar jag om det bästa spelet ever The Binding of Isaac - Afterbirth. Det är med expansionen till Rebirth. Älskar det.En fundereing var detta tangentbord:
Men har redan köpt en present, så det känns lite dyrt
Han har ett likadant fast äldre som inte kan byta färg och visst måste väl tangentbord och mus matcha?Jo, det kan ju bli lite dyrt då ja. Annars är det ju en awesome present. Annars så tipsar jag om det bästa spelet ever The Binding of Isaac - Afterbirth. Det är med expansionen till Rebirth. Älskar det.
Klart som korvspad att mus och tangentbord måste matcha.Han har ett likadant fast äldre som inte kan byta färg och visst måste väl tangentbord och mus matcha?
Tips på julklapp till min fotointresserade pappa! Han tar mest naturbilder, ibland även abstrakta bilder. Har nyligen varit med i en amatörutställning på museet.
Vad långt bak den här tråden låg!
Jag har fått i uppgift att köpa julklapp till svärfar, helst under 100 kronor. Han har allt och behöver inget, äter inget socker. Svärmor ska få en liten liten liten ask riktigt fin chokad, typ 6 bitar.
Bra tips! Toppen!Till en sådan hade jag nog köpt ett gäng trisslotter eller dylikt. Det är ju ändå kul att skrapa