Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre En lastbil har kört in bland besökare på en julmarknad i Berlin. Just nu uppges 9 vara döda och ett 50 tal skadade. Vad är det för fel...
Svar
4
· Visningar
564
Senast: aiquen
·
Äldre Vad för "kulturellt" kan man göra i Sthlm nu under julen? Med "kulturellt" menar jag typ mysiga museer och dylikt. Det enda som...
Svar
12
· Visningar
713
Senast: kittin
·
Äldre Jättekonstig rubrik men det är så att vi är bjudna på bröllop i Februari (mitt första!) och jag är supertaggad men jag har problem med...
2
Svar
21
· Visningar
3 675
Senast: Aliche
·
Äldre Hej, min första tråd här. :) Det är så att det har flyttat in en barnfamilj i lägenheten under oss, och i och med det har jag börjat...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
17 491
Senast: sjoberga
·
Äldre Kära stockholmare! Jag tar med mig mamma och mormor för att knalla runt och julmysa lite på gamla stan imorrn :) Det blev dock lite...
Svar
7
· Visningar
486
Senast: Amanda_F
·
Äldre Mina föräldrar ska till min bror på julafton och äta middag. Antar att de kommer att vara där fram till ca kl 18, gissningsvis. Sedan...
Svar
14
· Visningar
3 976
Senast: FiaM
·
R
Äldre I somras fick jag en presentkorg med diverse delikatesser. Bla kryddor och en Black Garlic. Det övriga har jag använt i matlagningen men...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre hej! Vilka sällskapsspel tycker ni är roligast?jag behöver tips på spel. Ska passa åldrar 8-99 Vi har med andra ord hemma som jag...
Svar
18
· Visningar
1 143
Senast: Lipperta
·
Äldre Vilka är era favoriter inom spelappar med geografitema? Hittade Backpacker här om dagen o även Världens Geografi. I'm in heaven :love...
Svar
3
· Visningar
282
Senast: Red_Chili
·
Äldre Stör ihjäl mig. Någon som minns den mest fantastiska julkalendern genom tiderna? Pettson och findus såklart :D det jag stör mig på är...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gramse
·
Äldre Hur funkar en depåtablett? Verkar den i magen eller i tarmen?
Svar
3
· Visningar
523
Senast: CillaW
·
Äldre På tal om riktiga hungerspelen - jag glodde på någon serie i ungdomen där folk jagade och mördade varann, last person standing wins. Den...
Svar
6
· Visningar
691
Senast: gul_zebra
·
Äldre Vad finns det för bra resturanger i karlstad? Ska bjuda sambon tänkte jag innan vi ska på musikal! Han gillar kött väldigt mkt, men jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 136
Senast: Guldaskig
·
Äldre "Hunger Games" på riktigt i tv-satsning Världen I ett ryskt tv-program ska 30 deltagare överleva nio månader i Sibiriens vildmark...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: YaHilweh
·
Äldre Jag skulle vilja hitta på något trevligt att göra på dagen/tidig kväll på nyårsafton, men har total idétorka! Vi är två vuxna och två...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Trissa
·
Äldre Min iPhone har varnat för att minnesutrymmet varit nästan slut. Under den tiden har jag inte kunnat ta nya bilder, uppdatera appar etc...
2
Svar
39
· Visningar
2 305
Senast: Anna
·
Äldre Jag kan förstås - och ska - googla, men tänkte kolla hur Bukes stora kunskap och erfarenhet kan hjälpa till också :-) En gammal...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: Anna
·
Äldre Vad finns det för veganskt fika (bulle, kaka, fryst tårta etc) som man kan köpa på en vanlig liten Coopbutik i stan? Dvs inte på den...
Svar
12
· Visningar
6 827
Senast: Chili
·
Äldre Lars Norén är svärmors stora husgud, och jag skulle gärna vilja ge henne ett Norén-citat i julklapp. Problemet är att jag själv inte har...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: ztsu
·
Äldre Vad har ni för favoritorganisationer? Just nu i jul känns det alltid lite som man vill göra extra och då kan det väl vara bra att starta...
2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar