Äta i karlstad

Pinchos är typ macdonalds om man jämför med Baron.
Visserligen trevliga drinkar men känns inte riktigt som det är ditt intresse just nu ;)

Haha ja vi har ju pinchos i örebro med, min sambo har inte varit där men kag har :) jag tycker konceptet är kul, sen är det inte den lyxigaste maten jag ätit i mitt liv men den alkoholfria sangrian är väldigt god!! Men baron verkar ju flera rekomendera så lutar nog åt det :)

Jag gillar Pinchos också men Baron är snäppet bättre. Kolla in deras hemsida, tror de brukar lägga upp senast uppdaterade menyn där :)

Liknande trådar

Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
916
Senast: Mabuse
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 576
Senast: lingonben
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar