Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Källslätten ska tydligen vara fint.
Gyllbergen finns söder om Borlänge också.
Och så är det alltid trevligt att äta i Torsång, vid cafét där alldeles vid älven
Oh! Jag måste passera på lördag och tänkte åka över Siljansnäs istället, men det blir skittight tidsmässigt. Helt säkert att CCW-folket är borta då? Jag trodde det var hela v 31?
CCW började igår 26/7 och håller på t o m 1/8.... undvik Rättvik...
1/8 är torsdag.
DÅ vill man verkligen inte passera Rättvik!
Nä.....
Mvh en som fastnade i Rättvik häromåret
Ajajaj.
Om man bor i Rättvik är det bara att inse att det är rena Berlinmuren under CCW.
Men vad bra! Då kan vi slippa den extra halvtimmen på att åka via SiljansnäsCruisingen är på torsdag, det är den sista CCW-aktiviteten. Möjligtvis stannar en del för att gå på trav och umgås lite extra, så räkna med lite extra trafik, men evenemanget är slut.
CCW började igår, så det håller på en vecka men inte hela v 31.
Har dom någon Facebook sida? Senaste inlägget (25 Juni) har café frostbrunnsdalen själva skrivit att det inte blir något café i år.Oh! Jag måste passera på lördag och tänkte åka över Siljansnäs istället, men det blir skittight tidsmässigt. Helt säkert att CCW-folket är borta då? Jag trodde det var hela v 31?
Jodå, det finns! De som har restaurangen vid Maserhallen har öppnat där. Ska finnas både mat och fika har jag förstått det som
Har inte sett någon egen sida för det tyvärr, utan bara inlägg i Borlänge-gruppenHar dom någon Facebook sida? Senaste inlägget (25 Juni) har café frostbrunnsdalen själva skrivit att det inte blir något café i år.
Synd de inte gjort mer reklam för det! Men kul att det är öppetHar inte sett någon egen sida för det tyvärr, utan bara inlägg i Borlänge-gruppen
https://www.facebook.com/share/p/akaRArXdxdaKGyai/
Indeed! Jag hade inte haft en aning om jag inte sett det på fb och att hitta öppettider kunde vara enklareSynd de inte gjort mer reklam för det! Men kul att det är öppet
CCW började igår 26/7 och håller på t o m 1/8.... undvik Rättvik...
Och om du inte ser dem så HÖR du dem... som t ex kl 0300 i morseMisstänkte att det drog igång igår. Jag bor 2,5 MIL från Rättvik, men det var stopp här på riksvägen mot Rättvik redan igår kväll.