Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Idag går en av sveriges största teleoperatörer ut och berättar att de har "förbättrat" sina abbonemang genom att göra det gratis att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 343
Senast: sillysinta
·
Äldre Igår fick vi ett brev i vår brevlåda (eller fack eller vad det heter. Sånt som sitter i entrén i lägenhetshus) som inte var till oss...
Svar
16
· Visningar
3 115
Senast: Snurrfian
·
Äldre Om man vi ha en riktigt god alkoholfri glögg - EJ sötsliskig - vilken väljer man då?
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: bettysmatte
·
Äldre Alltså, jag har ett par klänningar med bar rygg och jag vill verkligen använda dem, men jag hittar ingen bra bh som funkar. Att gå utan...
2
Svar
35
· Visningar
8 539
Senast: Och_Aye
·
Äldre Costa Rica-resan blev inställd :cry: pga en sexsiffrig restskatt och nu vill jag hitta nåt lite billigare under Sportlovet. Dottern, 16...
Svar
8
· Visningar
637
Äldre Senast jag var i Gbg lyckades jag inte lista ut hur man gör för att betala sin spårvagnsresa. Frågade några resenärer på hållplatsen men...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 122
Senast: honung
·
Äldre Vad beror det på att vissa färger kan förändra någons utseende så totalt? MIg själv tex jag har ett läppstift i en speciell röd nyans...
Svar
16
· Visningar
1 807
Äldre Ska på julknytis hos brorsan på julafton och ombads att fixa efterrätten. Är sugen på att testa något nytt, någon som har några bra...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag har blivit förtjust i en klocka som inte verkar gå att få tag i längre, så nu är jag på jakt efter något liknande. Den som jag vill...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: Idas
·
Äldre Köpte en ny "stalljacka" på rea eftersom jag behövde en ny och jag vill inte lägga för mycket pengar på något som ändå blir skitigt och...
Svar
10
· Visningar
737
Senast: Brandgul
·
Äldre För att c/o är man för att få sin post till ett visst ställe. Ge inte råd om du inte vet vad du pratar om.
7 8 9
Svar
170
· Visningar
8 111
Senast: escodobe
·
Äldre Här på buke brukar man ju kunna få hjälp med allt, så jag testar :bow: Har köpt hus och en lite äldre välanvänd men fullt fungerande...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: feel
·
Äldre Sonen önskade att bjuda på tacos på sitt kalas så så får det bli! Nu ska jag bara räkna ut hur mycket 30 pers äter :p O.s.a har inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 021
Senast: FlipTheFrog
·
  • Låst
Äldre Förnågra dagar se va jag på Gekås Ullared och handlade. Jag hade mobilen med mig (öppnade den inte öht). Sambon betalade allt. (Han...
28 29 30
Svar
597
· Visningar
19 332
Senast: LenaH
·
Äldre Behöver lite hjälp här. Min gamla far har önskat sig en axelremsväska i julklapp. Inget konstigt, men hittar inte riktigt det jag söker...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Den här mer eller mindre exakta konversationen har jag haft väldigt många gånger, med gamla och unga, män, kvinnor, barn i olika...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 671
Senast: Messy
·
Äldre Hit me, vilka är era bästa restips där? Helst runt de södra delarna, för det är där jag kommer att vara. Jag är inte intresserad av...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Gabbi
·
  • Låst
Äldre Sitter på jobbet och väntar på att få sluta, roar mig med att skapa en ny tråd så länge :)
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
60 416
Senast: Ceta
·
Äldre Har två paket jäst för söta degar. Vad kan jag baka mer än lussebullar och kanelbullar?
Svar
4
· Visningar
407
Senast: Sonic76
·
Äldre Hur länge håller degen i kylskåp? Innehåller inte ägg eller grädde, bara sirap, socker, mjöl, smör och kryddor. Visst borde den hålla så...
Svar
6
· Visningar
6 139
Senast: Lillgrådis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Hiss och diss del 5
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur