Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag medDet kom precis en fråga om Okapis på Vem vet mest. Jag kunde, tack vare buke
Det har jag gjort nu ikväll. Köpte ett nytt från depends 7 days julkollektion.Jag vill måla naglarna men vet inte om jag orkar
Läkaren har ju sekretess så spontant nej h*n får inte diskutera angående dig men ag har ju inte sekretess så denne får prata om dig.Lämnade in ett intyg från min läkare till AG om att jag inte klarar av mina arbetsuppgifter utan får värk i flera dagar och meningen är att jag ska omplaceras om jag ska klara av att jobba utan värk .Finns många uppgifter för mig att göra men ag tyckte att läkaren skrivit otydligt och har bestämmt telefontid med honom att diskutera mig och min framtid .Kan man göra det utan att jag är med i diskutionen eller hur fungerar det ? Någon som vet ?
Ok så då får ag fråga om hur jag kommer att utvecklas i framtiden om jag någonsin kommer att bli fri från mina smärtor som jag får av jobbet men ag sa att han tyckte det va konstigt att jag inte var på banan igen då elitidrotsmännen som hade liknande skador kunde tävla efter ett år lika längen sedan som jag gjorde min op .Ag ville ha svar på om jag kunde sitta i en maskin och klara av att jobba så han slapp omplacera mig för han är helt 100% säker på att jag snart är fri från smärtorna .Vi får se vad som händer .Det slutar väl med att jag får fortsätta köra och börja med morfin igenLäkaren har ju sekretess så spontant nej h*n får inte diskutera angående dig men ag har ju inte sekretess så denne får prata om dig.
Jag vill måla naglarna men vet inte om jag orkar
Det har jag gjort nu ikväll. Köpte ett nytt från depends 7 days julkollektion.
Började med naglarna ändå, hoppas jag orkar göra klart dem också