Jag förlät min ena kollega. Den kollegan bjöd nämligen på Daimkaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blir det för motiv?Blir plågad i tatueringsstolen
Där var det inskickat och klartSkriver psykologiarbete, sista uppgiften nu sedan är jag klar
Får fasen in det i tid ändå, trodde inte jag skulle lyckas med det
Ett Alice i underlandet motiv på katten och texten "we are all mad here" lägger upp bild senVad blir det för motiv?
Du vinkade väl åt mig? Stod ni länge här eller bara passerade?Befinner mig på ett tåg i Töreboda. Vill vara framme nu direkt, inte om två timmar
Upp o hoppa,på det igenSkitdag trots att sambon är hemma. Eller pga kanske, att jag tillåter mig själv att slappna av för jag vet att han fixar och donar.
Lycka tillKollegan som bjöd på Daimkaka gick precis hem. Med magsjuka Nåja, jag tog ytterligare en bit kaka eftersom den andre kollegan definitivt inte ville ha mer
Jag sände dig en tanke, för jag hade ett vagt minne av att du håller hus där i krokarna. Vi stod bara där länge nog för att folk skulle hinna av och påDu vinkade väl åt mig? Stod ni länge här eller bara passerade?
Lycka till
Samma här och aldrig haft en flunsa trots att hela familjen haft Hongkong ,Taiwan o allt vad dom hetat.Jag har hittills på 30 år aldrig varit magsjuk eller matförgiftad. Jag hoppas att det ska fortsätta så