Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok har varit på konsultation nu och tjejen som fixar brynen tyckte att jag var en jättebra kandidat eftersom jag har en "bra" grundform och egentligen mest behöver fylla igen glesa partier och kanske få dem lite mer fylliga. Hon trodde att det skulle bli en superbra resultat och jag fick tid redan på tisdag! Ska bli spännande att lägga sig under skalpellen ;)
Låter spännande, men skalpellen :nailbiting::confused: Hur går det där till egentligen? Jag trodde att det var någon form av tatuering man gör :o

Vill ha glögg men bör nog äta något först. Mannen irriterad på borttappad pryl och vet inte vad han vill ha till middag :cautious:

Tur att jag inte har PMS, då hade det nog blivit en livad kväll :meh:

Låter spännande, men skalpellen :nailbiting::confused: Hur går det där till egentligen? Jag trodde att det var någon form av tatuering man gör :o

Det går till så att man skär ytliga små snitt som ser ut som strån som liksom smälter in i de egna brynen. Man bygger upp snitten så att det blir en 3-D effekt. Sen lägger man i färg i snitten. Snitten görs under lokalbedövning och det blir som en ytlig tatuering som håller upp till 2 år (det är lite olika från person till person).

Tex:

5022_15.jpg

Det går till så att man skär ytliga små snitt som ser ut som strån som liksom smälter in i de egna brynen. Man bygger upp snitten så att det blir en 3-D effekt. Sen lägger man i färg i snitten. Snitten görs under lokalbedövning och det blir som en ytlig tatuering som håller upp till 2 år (det är lite olika från person till person).

Tex:

5022_15.jpg
Häftigt!! Det blir ju snyggt :up:
Det där tål att funderas på... ;)

Har rast på jobb. 06.45-15.00 imorgon och söndag :down: Suck, ska man nöja sig med att endast studera? Studerar på 100% nu och jobbar 60%...

Har haft en mysig tripp till Helsingborg där vi har ätit o druckit gott samt firat födelsedagar och julafton :)
Idag har Pinnen fått framskor på sig, vi får se om det räcker eller om hon behöver skor runt om.
Nu är jag hemma efter att ha skjutsat granntjejen med två kompisar till ridskolan för deras lektion.

Jag har bestämt mig för att min tå är tillräckligt bra för ett bad så däri finner man mig den närmsta timmen :)

Det beror hur du förvarar den. I kylskåp ca 4 veckor kanske (men smaken blir sämre ju längre den står och ju mindre vin det är i boxen). Det lär inte vara farligt att dricka den efter 4-5 veckor men kanske inte jättegott ;)
Den har stått i kylen hela tiden och är mer än halva kvar.
Men det är längre sen vi öppnade den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 196
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar