Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande sjuk :yuck::yuck:
Missar julfesten med jobbet ikväll, kan inte gärna gå dit och smitta ner alla.. Jäkla skit, hade sett fram emot festen ju!

Imorgon flyttar jag hästarna till nytt stall. Spännande men lite vemodigt. Kommer sakna gamla stallet trots allt..
Det gör jag också, jag är inte sjuk dock utan fick helt enkelt inte gå. Arbetsledaren sade tvärnej när jag frågade om timvikarierna kunde gå, konstigt då att de andra gör det och att hemtjänstens timvik kan göra det :cautious:
Men jobba för de andra som ska gå kunde jag tydligen göra. Glöm det:down::cautious:

Krya på dig!

Kom bara ihag att i Nairobi vill du inte ha ett billigt boende :eek: Du vill bo pa ett valkant hotell och till en hyfsad rate. De billiga kan vara bade utan lakan och handdukar :cautious: och om det finns lakan ar renligheten inte nodvandigtvis den basta pa mer "lokala" stallen. :meh:

Jag brukar alltid basera mina hotellbokningar på hotellets omdöme! Och det har inte gått fel hittills! Även enklare hotell med raking över 9 på tex Booking har varit riktigt bra!
Jag är inte så mkt för lyxhotell överfulla med turister! Nu när vi reser till Jamaica har vi valt ett enklare 3-stjärnigt hotell med jättefina omdömen. Jag har redan snackat med ägarna och de verkar riktigt sköna och härliga!

Rena julafton haha.
Men skönt sätt att fylla skafferiet när man inte kan handla hem från Coop.
När sambon flyttar hit kommer vi storhandla en gång i månaden i Linde.

Ganska effektiv morgon. Tvätt, städ, hämta ut paket på avi. Nu kommer en rad eftermiddagsmöten.

Men imorn äter jag årets första julbord. Yey!

Idag småhaltar jag omkring. Har ont i ett ben, både i hälsenan och yttersidan av vaden. Misstänker att det är onsdagen som är boven i dramat - gick mycket och fick skoskav så jag gick nog konstigt den sista tiden. Måste vara därför. Störande iallafall

Väntar på bussen. Fryser. Har dunjacka från Mountain Horse med "snällt dun" osv men det är nog dags att bra till min parkas från Everest. Burr!

@åke @LadyCovergirl @athena_arabians Tack för omtanken :heart

Kl
Just nu vilar jag i soffan med min andra favorithund, vi har precis varit ute på promenad. Hon var jätteglad och fnattig, kom som ett skott på inkallning (varje gång under hela promenaden!) och var inte det minsta osäker vid hundmöten! När vi gick i skogen hördes plötsligt ett märkligt "kutter-pip" vilket visade sig vara en ekorre! Tror aldrig jag har hört en ekorre förut :laugh: Hunden tittar upp mot trädet, ser ekorren och springer sen direkt till mig och tigger godis :love: Hon har alltså inte alltid varit såhär, men just idag var hon helt perfekt! Underbar promenad, precis vad jag behövde :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 672
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 203
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.