Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Virka virka virka
Det enda jag gör just nu är att virka på min sjal...
Och så köper jag garn hela tiden... Men ändå är det alltid slut...:cautious:

Kom precis på att jag måste resa till Nairobi. En snabb sökning på nätet visar att det verkar hyfsat smidigt att ta sig dit trots en mellanlandning och boende är minst sagt prisvärt! :up:
Måste göra lite mer research och försöka hitta en lucka i kalendern!

Kollar igenom bilder på den här godingen. Vilken skitgris jag köpt...
xIDA_3018.jpg

WOW ... han har verkligen vaxt. Super sot fast han ar skitig. :p

Kom precis på att jag måste resa till Nairobi. En snabb sökning på nätet visar att det verkar hyfsat smidigt att ta sig dit trots en mellanlandning och boende är minst sagt prisvärt! :up:
Måste göra lite mer research och försöka hitta en lucka i kalendern!

Kom bara ihag att i Nairobi vill du inte ha ett billigt boende :eek: Du vill bo pa ett valkant hotell och till en hyfsad rate. De billiga kan vara bade utan lakan och handdukar :cautious: och om det finns lakan ar renligheten inte nodvandigtvis den basta pa mer "lokala" stallen. :meh:

Munsåret blööööööder men det brukar läka fint efter. Eller ja, ärret och placeringen är ju alltid kvar men det brukar hålla sig inaktivt ett par månader minst.

Tror jag har sovit bra inatt faktiskt :)

Men kallt inne. 17 grader så jag behöver elda, orkar inte hämta ved just nu så jag ligger kvar under täcket :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 675
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 203
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar