Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maken svär och väsnas i badrummet. Han köpte en stor bal toapapper - trodde han. Men det var 32 rullar hushållspapper och jag säjer att han inte får använda det på toa.
Maken svär och väsnas i badrummet. Han köpte en stor bal toapapper - trodde han. Men det var 32 rullar hushållspapper och jag säjer att han inte får använda det på toa.
Jag borde gå upp och klä på mig. Vet inte vad jag ska ha för kläder bara. Måste man vara snygg och prydlig hela tiden?
Ja men hur pinsamt är det att få stopp i toan för att man har spolat ner hushållspapper fast man vet att man inte får? (bor i lägenhet)Måste du vara så vrång?
Hemskt gärna!Tror min naprapat har en kollega som jobbar Gävle om du vill ha tips. Annars min naprapat som jobbar i Falun/Borlänge, han är helt underbar Utan honom hade jag inte kunnat jobba (eller stå upp).
Google translate?Men helvete, jag kan inte skriva på svenska längre! Min hjärna vill hela tiden skriva rapporten på engelska för jag har aldrig skrivit en jobbrapport på svenska (har jobbat med det här sedan 2008). Jag får verkligen leta efter orden hela tiden
Det är skitdrygt faktiskt