Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har verkligen försökt läsa ikapp sen i helgen, men antalet olästa sidor bara ökar hu hela tiden :crazy: :confused:

Så nu gav jag upp, för jag måste dela med mig av att jag igår äntligen fick skriva på mitt tillsvidare-kontrakt på jobbet :banana:
Hade dessutom en toppenkväll då jag red provat hopplektion med en kompis på ridskolan :bump:

Jag borde gå upp och klä på mig. Vet inte vad jag ska ha för kläder bara. Måste man vara snygg och prydlig hela tiden? :arghh:

Sitter och irriterar mig över att jag var dumdristig nog att starta en tråd Glömde att man måste vara på topp hela jäkla tiden.

Men nu laddar jag för roligt kundbesök sen ikväll är det julbord med jobbet. Bo på hotell och äta gott. :bump:

Gah! Kollade precis vad som hänt på Facebook sedan igår. Upptäckte att mitt idiotiska ex skrivit till mig. Jag bad honom dra åt helvete och aldrig kontakta mig igen senast för ett år sedan och då blev det faktiskt tyst. Tydligen hoppas han på att jag ska ha glömt det :grin:

Nåja. Jag besvarade hans fråga om hur det är med att blocka honom. Han borde fatta vinken...

Fortfarande sjuk :yuck::yuck:
Missar julfesten med jobbet ikväll, kan inte gärna gå dit och smitta ner alla.. Jäkla skit, hade sett fram emot festen ju!

Imorgon flyttar jag hästarna till nytt stall. Spännande men lite vemodigt. Kommer sakna gamla stallet trots allt..

Kom på att jag redan förra året insåg att jag nog är allergisk mog hyacinter. Nu har jag ett gäng hyacinter som har börjat blomma och det märks i min näsa

Idag är det dags för tatuering :banana:
Fick mess från chefen igår, nu är det jobba mån-mån som gäller. När jag började trodde jag det var mån-mån, sen visade det sig att det var sön-sön. Nu är det alltså ändrat till mån-mån :grin: Jaja, löser mitt problem den 18e, hade behövt vara ledig sen natten men nu behöver jag ju inte fråga om det :up:

Jahapp, tekniskt fel på Internetbanken Företag. Jag som tänkte få iväg veckans fakturabetalningar nu på förmiddagen.

Letat ponnyer (hittade i ligghallen längst bort), burit in ved, hämtat potatisprotein i förrådet och blötlagt foder i byttor till nämnda ponnyer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 675
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 203
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar