Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt askalas slut och så trött at det inte fanns någon ände på det, tills jag lägger huvudet på kudden :(

5 timer senare är jag fortfarande vaken och jag behöver verkligen den sömnen :(

Det är ju helt sjukt vad lite som får hjärnan så aktiverad att jag inte kan sova oavsett hur mycket jag borde kunna. Det är som att den vill vara så sjukt trött konstant så att den inte funkar ordentligt och jag lever i en dimma så att jag hålls vaken konstant :(

Kollar igenom bilder på den här godingen. Vilken skitgris jag köpt...
xIDA_3018.jpg

Kollar några avsnitt av Eureka innan jag ska sova.
Skickade ett sms till hjärtat som han ser efter jobbet imorgon bitti.
Har så svårt att säga allt jag vill säga i telefon så får skicka ett sms haha

Jag kom hela 4 cm på min toffla, glömde ju flera delar hemma :cautious: :arghh:
Nåväl, vi blev bjudna på kaffe och smörgåsar. Sedan ville mormor handla så då blev det till att vi åkte och handlade med. Inte lätt må ni tro, jag går i 120km/h i vanliga fall när jag handlar medan mormor går i typ 2 km/h :D Men jag fick undvika att veva igång maskineriet så jag gick i hennes takt.

Eftersom min hjärna gått på semester i landet ingenstans mitt i mellan :angel: så hängde jag tydligen inte alls med i hur hela den här schemagrejen skulle funka som fastanställd :o .....Så jag missar ingen helg, julhelgen som jag jobbar blir mer/övertid och jag riktigt längtar till lönen i slutet på januari nu. Den kommer bli riktigt trevlig med extra storhelger och flera röda storhelgsdagar. Å vad jag behövde det här! :bow: :banana:

Och vi har fått massor med snö ! :banana: :banana: :banana:

Chefen kom förbi och meddelade nya lönen. Helt ok tycker jag nog :)
Vi kommer inte få den förrän i slutet av februari, retroaktivt från 1 okt. Hjulen snurrar inte snabbt när man jobbar statligt ;)

Samma för mig som också är i statlig tjänst. Dock har vi ännu inte fått besked om de nya lönerna :mad:

Eftersom min hjärna gått på semester i landet ingenstans mitt i mellan :angel: så hängde jag tydligen inte alls med i hur hela den här schemagrejen skulle funka som fastanställd :o .....Så jag missar ingen helg, julhelgen som jag jobbar blir mer/övertid och jag riktigt längtar till lönen i slutet på januari nu. Den kommer bli riktigt trevlig med extra storhelger och flera röda storhelgsdagar. Å vad jag behövde det här! :bow: :banana:

Och vi har fått massor med snö ! :banana: :banana: :banana:
Har också storhelgerna inbokade på jobb :)

Och ingen snö :banana:

Ska lägga mig i sängen nu och se klart på skidskyttet :)
Imorgon väntar jobb (jag slipper åka på rättegång! :banana: ), ta med barnet till stallet, se Selmas saga och Sunes jul, öppna kalendrar, se på längdåkning och alpint samt äta något gott :)

Sovdags. Och i natt intill sambon :heart .
Lite orolig för vinterkräksjukan, mamma verkar ha åkt på nån variant och på jobbet gick flera hem idag med konstiga symtom och bleka... :yuck: .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar