Nej det betyder att du måste gå upp o byta batteri för att sova säkert.Min ena brandvarnare piper för dåligt batteri. Det betyder att jag måste gå upp och ta ur det för att kunna sova ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det betyder att du måste gå upp o byta batteri för att sova säkert.Min ena brandvarnare piper för dåligt batteri. Det betyder att jag måste gå upp och ta ur det för att kunna sova ju
Om jag nu haft ett batteri att byta till... Men det är ju inte heller den enda brandvarnare jag har i lägenheten.Nej det betyder att du måste gå upp o byta batteri för att sova säkert.
Chefen kom förbi och meddelade nya lönen. Helt ok tycker jag nog
Vi kommer inte få den förrän i slutet av februari, retroaktivt från 1 okt. Hjulen snurrar inte snabbt när man jobbar statligt
Har också storhelgerna inbokade på jobbEftersom min hjärna gått på semester i landet ingenstans mitt i mellan så hängde jag tydligen inte alls med i hur hela den här schemagrejen skulle funka som fastanställd .....Så jag missar ingen helg, julhelgen som jag jobbar blir mer/övertid och jag riktigt längtar till lönen i slutet på januari nu. Den kommer bli riktigt trevlig med extra storhelger och flera röda storhelgsdagar. Å vad jag behövde det här!
Och vi har fått massor med snö !