Nu har jag beställt!Googla Ekosaffran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag beställt!Googla Ekosaffran
Nu har jag beställt!
Var lite skeptisk till min fotografs idé om att hans polare skulle hålla i kappan och släppa den in i bild liksom. Främst måste ju alla i kvarteret funderat vad i helvete vi sysslade med
MEN nu när jag fick bilderna måste jag ändå medge att det blev coolt!
Jag förstår inte varför man köper sex alls, men visst, ännu mindre när man är på semester med sin tjej.Vänta nu.... varför köper man sex, om man är där med ens flickvän?
Jag förstår inte varför man köper sex alls, men visst, ännu mindre när man är på semester med sin tjej.
Jag vet dock inte hur man gör med sån saffran. Jag har alltid köpt vanlig malen på Ica.Jag med det går ju åt
Jag vet dock inte hur man gör med sån saffran. Jag har alltid köpt vanlig malen på Ica.
Tack snälla! Jag brukar göra så med den vanliga också så då fortsätter jag så!Marinera den så länge du kan i starksprit och lite socker (jag använder mörk rom ). Dumpa sedan i allt i degvätskan. Det finns en tråd med recept som @Tora startat på Hem&Hobby. Jag använde ett recept av Roy Fares som blev suveränt (särbon är VÄLDIGT populär hos kollegorna ).
TackBeklagar
Beklagar. Hemskt när djuren rycks bort.Tack
Hon var en mycket speciell hund. Hon har varit ledarhund åt en hundkompis som blev blind, uppträtt på Grammisgalan och varit ett stöd för många otrygga barn och ungdomar på glid. Hon är väldigt saknad!
VA skulle ett modelejon som du ha fejk ..Det tror jag inte en sekund på !Sålde en väska på Tradera, nu 2 veckor efter köpet hör människan av sig och påstår att den är fejk?! Mkt underlig människa må jag säga!
När jag åkte på fisket och satt på isen var det en underbar solupgång med - 15 som sakta byttes till mulet och så kom det handflate stora snöflingor men det blev bara en tum ungefär .!Här har det börjat snöa is/blöta snöflingor,var just o tog in posten,idag snackar vi seriös halka,så "min" flygsträcka avverkas nog i ett lugnare tempo idag.