Vad i hela friden gör vi, del ,ehm, en massa många XX o sådär.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag köpte för att testa och den ligger i marinad för ev bak i helgen. Den luktade gott men inte lika starkt som den @Tora tipsat om men starkare än vanlig mald.

Jag har funderat på om jag kan få tag på saffran billigare här och ta med mig till Sverige. Saken ska undersökas i Little India på Lördag, det ligger nämligen i närheten av China Town (som jag har utsett till årets Julhandels destination, eftersom jag total vägrar att åka till mer än ett ställe i mer än tre timmar för detta "nöje". Jag menar jag varierar ju destination varje år, det är ju alltid någon som får en väldigt opassande och mystisk present men det är ju inte samma person varje år :angel::D).

Här har det börjat snöa is/blöta snöflingor,var just o tog in posten,idag snackar vi seriös halka,så "min" flygsträcka avverkas nog i ett lugnare tempo idag. :up::idea:

Blir så less.
Varförvarförvarför går man tillbaka till en kille som köpte sex på den gemensamma semestern? Jag förstår inte min vän i detta fallet. Inte det minsta.

Har just lugnat ner mig efter nyheterna om att "mitt" hockeylag skrivit kontrakt med en efterlängtad spelare och väntar på att fara och se En julsaga med pappa

Nej ska nog lägga mig och vila en stund
Tror det är tandvärken som tar på en
Ska ringa imorgon bitti och hoppas de har en tid då.
Måste nog ställa klockan

Var lite skeptisk till min fotografs idé om att hans polare skulle hålla i kappan och släppa den in i bild liksom. Främst måste ju alla i kvarteret funderat vad i helvete vi sysslade med :rofl:
MEN nu när jag fick bilderna måste jag ändå medge att det blev coolt!

bla5_4.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 677
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 204
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar