Detta måste redas ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej du pratade ihärdigt om dina grannar, det är väl främst det som det ombads ta i en annan tråd.
Nej jag skrev ett inlägg om min granne.
Sen va det säkert tio personer som svarade på det inlägget att jag hade fel ang. C/o.
Jag svarade dessa 10 personer.
Sen blev det helt plötsligt mitt fel att tråden hade blivit ot.
Det är ju lite märkligt.

Nej jag skrev ett inlägg om min granne.
Sen va det säkert tio personer som svarade på det inlägget att jag hade fel ang. C/o.
Jag svarade dessa 10 personer.
Sen blev det helt plötsligt mitt fel att tråden hade blivit ot.
Det är ju lite märkligt.

Nej det är inte märkligt. Du frågade om och om igen varför din granne... Att du kollat upp och...

Trots att du fick säkert 25 svar först att du har missförstått C/o och sen att ingen kan veta varför din granne har så. Du fortsatte ändå.

Nej det är inte märkligt. Du frågade om och om igen varför din granne... Att du kollat upp och...

Trots att du fick säkert 25 svar först att du har missförstått C/o och sen att ingen kan veta varför din granne har så. Du fortsatte ändå.
Nej så va det inte.
Först gav jag tips om c/o till TS
Flera säger att jag har fel ang c/o
Jag svarar dessa med grannen som exempel.

Om jag bara svarar på inlägg som skrivs till mig i en tråd. Hur kan det då vara enbart mitt fel att tråden spårar ur?
Alla som skriver ot i tråden bidrar till att tråden ändrar riktning.

Det är din egen beskrivning om hur du uppträdde i den m.fl trådar i avsikt att provocera.
Du skrev att jag betedde mig som en obstinat tonåring.
Om det är okey för dig att skriva så till mig, då är det okey omjag skriver exakt samma sak till dig.

Man kan ju välja att inse att det inlägg man skrivit totalt för tråden ur kurs. Och när man upptäcker att man är helt av banan, kanske meddela "Oj, nu blir mitt inlägg verkligen OT, jag skapar en ny tråd".

Trots att diskussonerna vad gällde din granne ebbade ut eldade du på så fort det var stiltje, trots att flera användare (bl a TS) bad dig låta bli.

Det är väldigt dålig netikett enligt min åsikt. Och solklart ett fall att försöka styra tråden OT.

Man kan ju välja att inse att det inlägg man skrivit totalt för tråden ur kurs. Och när man upptäcker att man är helt av banan, kanske meddela "Oj, nu blir mitt inlägg verkligen OT, jag skapar en ny tråd".

Trots att diskussonerna vad gällde din granne ebbade ut eldade du på så fort det var stiltje, trots att flera användare (bl a TS) bad dig låta bli.

Det är väldigt dålig netikett enligt min åsikt. Och solklart ett fall att försöka styra tråden OT.
Kan någon ta fram den raderade tråden så får vi läsa vem som skriver vad.
Det va många i tråden som skrev ot. Tom dom som själva tycker ot i trådarna är fel.

Fö hade mitt inlägg om tips till TS om c/o inte avsikt att spåra ur tråden.
Jag visste inte vilket effekt det inlägget skulle ha. Jag har ingen spåkula.

Jag VET varför jag blir bannad.
Det beror på att på forumet beter jag mig som en obstinat tonåring :D :devil:
(Jag gör inte det annars i livet (nuförtiden) så jag tycker det är lite roligt)
Fram till jul ska jag uppföra mig på ett sätt som inte kommer att få mig bannad. :angel:
Jag vet skillnaden.

@Lampan kan du förstå varför det är lätt att tro att medvetet sabbade tråden för att djäklas som en obstinat tonåring?

Det är liksom svårt att förstå hur någon kan ha så svårt att begripa hur c/o fungerar (det tar några sekunder att googla ett korrekt svar) och det fullständigt självklara i att ingen här på Buke kan veta varför din granne gjort som hen gjort?
Det borde ha kunnat lösas efter två inlägg.

@Lampan kan du förstå varför det är lätt att tro att medvetet sabbade tråden för att djäklas som en obstinat tonåring?

Det är liksom svårt att förstå hur någon kan ha så svårt att begripa hur c/o fungerar (det tar några sekunder att googla ett korrekt svar) och det fullständigt självklara i att ingen här på Buke kan veta varför din granne gjort som hen gjort?
Det borde ha kunnat lösas efter två inlägg.
Varför skrev du inte det i tråden då?
Du skrev många ot inlägg i den tråden.

Kan någon ta fram den raderade tråden så får vi läsa vem som skriver vad.
Det va många i tråden som skrev ot. Tom dom som själva tycker ot i trådarna är fel.

Vad dillar du om? Tråden är inte raderad och läskunnig är du ju.

Men snälla, kan ni inte ta postdiskussionen i egen tråd? Den hjälper inte TS, har inte med ursprungsfrågan att göra och ursprungsdiskussionen är knappast avslutad heller...

Använd inte tråden till postdiskussionen om möjligt.

Förlåt, ska sluta. :)

Avslutar tråden här då den är totalt kapad av en helt annan diskussion.

Jag anmälde det till moderator. Med lite tur rensas det snart...

+ massa till

Men varför fortsätter ni? Jag bara kan inte begripa det. En hel tråd bara tas över av världens tråkigaste postsnack, medan TS fortfarande sitter med sina personliga bekymmer som hon behöver få ventilera och diskutera. Upprepade gånger har ni blivit ombedda att sluta. Vad driver er till att fortsätta?

Varför skrev du inte det i tråden då?
Du skrev många ot inlägg i den tråden.
What?! vad är det du skriver.
Jag förklarade om och om igen, på olika sätt hur det fungerade med c/o och att det kunde finnas massvis med orsaker till din grannes agerande.
Fram tills idag trodde jag faktiskt att du mest var ovanligt trögfattad. Och det kan man ju vara av olika fullständig legitima orsaker.

Men när du sedan erkänner att du förstör med vilje, genom att vara obstinat så blir man mest förbaskad.

@Lampan , jag har ansträngt mig för att svara sakligt på dina inlägg för det mesta. Nu när du öppet skriver att du är här bara för att irritera och reta folk kommer i alla fall jag lägga ner.
Varför ska jag bemöta dig och försöka förklara in absurdum när du är här med intentionen att skriva så nedsättande till folk att du blir bannad?
Risken med att göra det du gör är att till slut kommer du tycka du är utfryst eftersom ingen vill diskutera med dig. Det kanske inte gör dig något, men sättet att agera är förkastligt.

Vad bra att den finns kvar jag trodde moderator hade raderat dom inläggen

Ja där ser vi ju tydligt hur många som skriver ot i den tråden.
Det är många fler än jag...

Det är du som gång efter annan drar igång med någon multidiskussion om din granne. I en tråd som är uppenbart känslig.

Du blir ombedd att lägga ner, men fortsätter envist till moderator skapar en ny tråd . Och sedan deklarerar du att du gör så bara för att irritera och provocera.

Det är att vara nättroll. Själva definitionen av ett troll.

What?! vad är det du skriver.
Jag förklarade om och om igen, på olika sätt hur det fungerade med c/o och att det kunde finnas massvis med orsaker till din grannes agerande.
Fram tills idag trodde jag faktiskt att du mest var ovanligt trögfattad. Och det kan man ju vara av olika fullständig legitima orsaker.

Men när du sedan erkänner att du förstör med vilje, genom att vara obstinat så blir man mest förbaskad.
Nja, jag vet inte riktigt om vi kom fram till något bra svar när det gäller c/o..
Jag ska googla saken någon dag och få ordentligt svar.

Det är du som gång efter annan drar igång med någon multidiskussion om din granne. I en tråd som är uppenbart känslig.

Du blir ombedd att lägga ner, men fortsätter envist till moderator skapar en ny tråd (denna). Och sedan deklarerar du att du gör så bara för att irritera och provocera.

Det är att vara nättroll. Själva definitionen av ett troll.

Nä det här är inte c/o-tråden ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 483
Senast: Exile
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama