Detta måste redas ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så du vill inte svara och försöker avleda. Det funkar inte - sorry. Kanske du tänker dig för i framtiden om vilka trådar du förstör åtminstone, om du nu tänker fortsätta som självutnämnt forumtroll.
Nu är ju tråden rensad och vi kan inte gå tillbaka och läsa.
Men om jag inte minns fel så skrev även du i sockerbits tråd
Varför valde du själv att skriva Ot i en känslig tråd?
Du riktade frågor till mig i den tråden.
Skulle jag bara ha låtit bli att svara dig?
Kasta inte sten i glashus.

Nu är ju tråden rensad och vi kan inte gå tillbaka och läsa.
Men om jag inte minns fel så skrev även du i sockerbits tråd
Varför valde du själv att skriva Ot i en känslig tråd?
Du riktade frågor till mig i den tråden.
Skulle jag bara ha låtit bli att svara dig?
Kasta inte sten i glashus.
Som sagt du försöker avleda svara du först så ska jag svar på varför jag skrve ett OT inläg och en ursäkt för att jag gjorde det.

Som sagt du försöker avleda svara du först så ska jag svar på varför jag skrve ett OT inläg och en ursäkt för att jag gjorde det.
Jag har inget annat svar än att tråden tog en annan riktning.
Jag skrev ett tips att TS kunde skriva sig själv som c/o hos sin kille.
Sen va det flera stycken som svarade mig att jag hade fel ang. c/o. Jag svarade på inläggen som riktades mot mig och så hade tråden tagit en annan riktning.

Varför skriver du själv OT inlägg i känsliga trådar om du tycker det är fel och klandrar andra som gör det?
Du blir inte särskilt trovärdig på forumet om du predikar en sak och gör något helt annat själv när det passar dig.

Sen va det flera stycken som svarade mig att jag hade fel ang. c/o. Jag svarade på inläggen som riktades mot mig och så hade tråden tagit en annan riktning.

Varför skriver du själv OT inlägg i känsliga trådar om du tycker det är fel och klandrar andra som gör det?
Du blir inte särskilt trovärdig på forumet om du predikar en sak och gör något helt annat själv när det passar dig.
Ja vad tror du. Ser du ingen skillnad på ett inlägg + en ursäkt och kanske 30 inlägg och ignorera vädjan om att sluta? Om inte så är det kört för dig.

Har alltid trott att dina märkliga och och ofta otrevliga inägg berott på någon sorts diagnos som gör att du har svårt med samspelet mellan människor. Men så var det alltså inte.
Vilket lustigt sammanträffande. Jag har alltid trott att du har någon form av diagnos.
Har jag haft fel?
(Jag har inte sagt något pga att ämnet kan vara känsligt och såra dig eller andra)

Vilket lustigt sammanträffande. Jag har alltid trott att du har någon form av diagnos.
Har jag haft fel?
(Jag har inte sagt något pga att ämnet kan vara känsligt och såra dig eller andra)
Du har fel, jag är nog bara lite konstig. Men jag spelar inte i alla fall.

Problemet är att eftersom det tog typ 10 personer och en jäkla massa inlägg för att få dig att begripa hur c/o fungerar, då ligger det nära till hands att tro att du bara tramsade för att vara obstinat.
Jag har svårt att se någon annan rimlig förklaring. Om du inte har någon slags svårighet.
Du hade nämligen kunnat få ett korrekt svar på 3 sekunder om du googlat, om det nu är så är du misstrodde svaren du fick och ville dubbelkolla.

Ja vad tror du. Ser du ingen skillnad på ett inlägg + en ursäkt och kanske 30 inlägg och ignorera vädjan om att sluta? Om inte så är det kört för dig.
Skillnaden är att du tycker ot inlägg är fel i trådarna. (Ändå skriver du ot frågor till andra och förväntar dig ett svar. När personen sen svara på din fråga då klandra du den för ot)
Jag tycker inte att det är fel att trådar tar fler riktningar.

Problemet är att eftersom det tog typ 10 personer och en jäkla massa inlägg för att få dig att begripa hur c/o fungerar, då ligger det nära till hands att tro att du bara tramsade för att vara obstinat.
Jag har svårt att se någon annan rimlig förklaring. Om du inte har någon slags svårighet.
Du hade nämligen kunnat få ett korrekt svar på 3 sekunder om du googlat, om det nu är så är du misstrodde svaren du fick och ville dubbelkolla.
Säger någon åt mig att jag har fel i en faktafråga så brukar jag försöka kolla om personen belägg för påståendet, om det inte är ett källa som jag har stort förtroende för.
Vi sitter ju för tusan på nätet, det är ju bara att öppna ett fönster till och välja sökmotor om man vill kolla upp något!

Du har fel, jag är nog bara lite konstig. Men jag spelar inte i alla fall.
Ja, kanske är det så?

Jag anser att det är känsligt att fråganågon på ett öppet forum om den har en diagnos.
Personen eller andra kan bli sårade om diagnoser tas upp på ett negativt kränkande sätt. Du kanske ska tänka på det i fortsättningen.
Det är så onödigt att såra helt i onödan.

Ja, kanske är det så?

Jag anser att det är känsligt att fråganågon på ett öppet forum om den har en diagnos.
Personen eller andra kan bli sårade om diagnoser tas upp på ett negativt kränkande sätt. Du kanske ska tänka på det i fortsättningen.
Det är så onödigt att såra helt i onödan.
Jag konstaterade bara att det jag hade tolkat som en oförmåga var rent trams från din sida, att du bara spelar obstinat. Det har du ju själv skrivit, att det var en kul grej.

Nej du pratade ihärdigt om dina grannar, det är väl främst det som det ombads ta i en annan tråd.

Nu va frågan. Varför jag och enbart jag hade förstört sockerbits tråd.
Mitt svar va att det va inte bara jag som skrev ot i den tråden. Jag svarade bara på frågorna som riktades mot mig.
Alla (inklusive @Lobelia ) som skrev ot i den tråden "förstörde" den isåfall.

Säger någon åt mig att jag har fel i en faktafråga så brukar jag försöka kolla om personen belägg för påståendet, om det inte är ett källa som jag har stort förtroende för.
Vi sitter ju för tusan på nätet, det är ju bara att öppna ett fönster till och välja sökmotor om man vill kolla upp något!
Häromdagen lärde jag till exempel att man visst brukar kunna vicka på fingrar och tår även om man har benbrott. Jag har i alla år trott på myten om motsatsen. När det bekräftades av @CillaW så behövde jag inte dubbelkolla, jag vet vad hon jobbar med.
Annars hade jag omdelbart googlat saken.
Och Vid närmare eftertanke insåg jag att jag själv borde ha kunnat genomskåda myten någon gång i mellanstadiet. Men det hade jag alltså inte.
Mycket pinsamt.

Men framförallt så ägnade jag inte 6 sidor åt att argumentera emot, trots att jag själv var helt ute och cyklade

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 483
Senast: Exile
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 551
Senast: mars
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama