Lampan
Trådstartare
Nästa gång jag ser det.Nej det är ett fåtal som medvetet saboterar lyckligtvis.
Då ska jag tagga dig och be om en bedömning av tråden och tramset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa gång jag ser det.Nej det är ett fåtal som medvetet saboterar lyckligtvis.
Fö är väl denna tråden lite tramsig och inte särskilt seriös.Nej det är ett fåtal som medvetet saboterar lyckligtvis.
För att vara ärlig, att du förmodligen har mycket stora problem med dig själv och använder buke i syfte att få uppmärksamhet. Eller att du har stora problem att fatta det mest basala system.Fö är väl denna tråden lite tramsig och inte särskilt seriös.
Vad gör du för bedömning av denna tråden?
Bättre att rapportera inlägget.Nästa gång jag ser det.
Då ska jag tagga dig och be om en bedömning av tråden och tramset.
Fö är väl denna tråden lite tramsig och inte särskilt seriös.
Vad gör du för bedömning av denna tråden?
Jo, jag vet att ämnet i tråden är seriöst (det va jag som startade den).Vart informationssamhället är på väg är en i allra högsta grad intressant fråga för mig. Absolut inget trams, det är vår verklighet.
Och som tillägg måste jag bara få säga att jag blir riktigt besviken på dig efter dina inlägg om att du bara driver med oss här på forumet. Jag försöker ha stor förståelse för att vi alla är olika och har olika förmågor även i att göra oss förstådda och tolka andra, men när du sitter och säger att du medvetet pissar på oss då blir jag förbannad. Är du en sån som springer in på fotbollsplanen och rycker åt dig bollen och springer iväg, också? Vad får du ut av att förstöra för andra och skratta åt dem? Ett fruktansvärt osympatiskt och otrevligt beteende.
I bästa fall är det ett mänskligt uttryck för din besvikelse över att inte känna tillhörighet i gruppen, och då aktivt välja att ställa dig utanför och håna gruppen istället. Jag hoppas i så fall att du hittar ett mer konstruktivt sätt att hantera det på, inte minst för din egen skull.
"Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst." ur Doktor Glas, 1905
Jag VET varför jag blir bannad.
Det beror på att på forumet beter jag mig som en obstinat tonåring
(Jag gör inte det annars i livet (nuförtiden) så jag tycker det är lite roligt)
Fram till jul ska jag uppföra mig på ett sätt som inte kommer att få mig bannad.
Jag vet skillnaden.
Jag tycker ändå att vissa på forumet kan bete sig väldigt illa, utan att dom blir bannade för det.
(Men det är en helt annan fråga)
Jo, jag vet att ämnet i tråden är seriöst (det va jag som startade den).
Många svar och tankar i tråden får mig att verkligen tänka till lite extra. Ämnet är viktigt att diskutera.
Det finns också lite humor i tråden, vilket jag tycker är kul.
Om jag hade velat vara "en i gänget" på forumet då hade jag skrivit på ett annat sätt.
Dom flesta här, skriver väl för att det är roligt. Alla har sin lilla roll på forumet.
Jag har min och jag tror att det finns dom som tycker det är lite kul när dom ser att "Lampan" har startat en tråd som heter "Detta måste redas ut!"
Det är ju mycket roligare än att skriva "Kontoinställningar på Facebook"
Nu har du fått ett helt seriöst svar av mig.
Over and out.
Alla tramsar ibland på forumet.
En behöver inte vara troll för det.
Tramsar aldrig du?
Påhopp är aldrig trevliga, ändå görs det ofta på forumet.Din roll är alltså att medvetet bete dig så du blir bannad?
Och så börjar du konspirera om att vissa användare blir bannade i större utsträckning än andra och att moderatorer inte är objektiva i sina bedömningar...
Helt ärligt, jag tror inte en käft här inne tycker att användare som kommer med påhopp och otrevligheter är det minsta roligt. Att du ser det som självpåtagna din roll ser jag bara som ytterligare ett steg i att försöka provocera fram en banning. Good luck
(Väntar f.ö fortfarande på de där varningarna du utlovade..)
Att tramsa sönder någons tråd och få personen att framstå som en idiot.Det är inte trams att gå till personangrepp, medvetet bete sig obstinat osv. Tramstrådar är en annan sak.
Vad får du ut av att svara mig?Jag tycker i så fall det mer är som en obstinat femåring. Tonåringar brukar ha mer insikt än att så fort nån säger något de inte vet något om eller inte håller med om kalla folk för dumma i huvudet osv.
Jag förstår dock inte heller varken vad du får ut av beteendet, eller att sen sitta och försöka skylla på moderatorer etc?
Du svarade inte på frågan?För att vara ärlig, att du förmodligen har mycket stora problem med dig själv och använder buke i syfte att få uppmärksamhet. Eller att du har stora problem att fatta det mest basala system.
Är det kul att bli uppfattat som smått korkad?
Att tramsa sönder någons tråd och få personen att framstå som en idiot.
Är personangrepp i mitt tycke.
Det gjordes mot en minderårig på forumet för inte så länge sen. Tonåringen frågade om råd när det gällde att hjälpa till hemma.
Förlöjligande och, trams hade ingen ände.
Är det inte personangrepp i ditt tycke?
Vad får du ut av att svara mig?
Påhopp är aldrig trevliga, ändå görs det ofta på forumet.
Har du inte sett det?
Vilja varningar menar du?
Nä, jag tycker inte heller att det är "trams" att ge sig på en minderårig som vill har råd.Såg inte den tråden och kan inte uttala mig om just den. Men nej trams och personangrepp är inte samma sak. Det du beskriver låter inte som trams. Mina liksäcksbidrag i den här tråden är trams, "vad gör min granne"-tråden är trams. Osv.
Jag svarar inte folk efter vad jag får ut av att svara dem. Jag diskuterar, kommunicerar på buke. Det är vad jag får ut av det.
Oj tråden har utvecklats sedan jag skrev sist . @cirkus jag bemötte bara ett påstående om att 500 personer får veta att jag är på Ullared även om jag inte postat det eller checkat in. Ett påstående som jag inte köper överhuvudtaget.
Det betyder inte att jag är fullkomligt blind för problematiken kring Facebook och integritet. Bara att jag inte höll med om det specifika påståendet.
OkeyEftersom det bara är vi moderatorer och den användare som har fått varningen, som ser varningar, så är det inte lätt för vanliga medlemmar att peka ut vilka varningar som getts ut.
Men för att bli bannad får man först ett ganska stort antal varningar och det kan vara detta att vanliga medlemmar förstår att de som blivit bannade har fått varningar men kan inte tala om VAR.
Med vänliga hälsningar
IngelaH
Nä, jag tycker inte heller att det är "trams" att ge sig på en minderårig som vill har råd.
Dom som satt och raljerade tyckte säkert dom va väldigt roliga (och tramsade bara lite)
Har du aldrig tänkt att "tramset" ibland går lite för långt i vissa trådar?