Lampan
Trådstartare
Buke är förstört för all framtidSpåren på internet försvinner aaaaaldrig... You can run but you can't hide.
Kom tråden väl fram till, eller?
Tänk va vi har fått lära oss i min tråd ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke är förstört för all framtidSpåren på internet försvinner aaaaaldrig... You can run but you can't hide.
Kom tråden väl fram till, eller?
Ja, kanske har du rätt.
Jag kan ändå se objektivt på trådar där jag inte är inblandad själv.
Där syns det tydligt hur en del går över gränser för va som är rena trakasserier.
Jag menar det här i all välmening, men jag har sett dig "skrika" att du blir trakaserad när i stort sett alla uppfört sig väl utom du. Dessutom blir du konstant avstängd och förstår inte riktigt varför. alltid. Det är alltså inte i mina ögon som att du är särskillt bra på att avgöra vad som hör till reglerna.Ja, kanske har du rätt.
Jag kan ändå se objektivt på trådar där jag inte är inblandad själv.
Där syns det tydligt hur en del går över gränser för va som är rena trakasserier.
Det kan stavas självinsikt. Och när den brister är det enklare att skylla på yttre omständigheter och sedan fortsätta köra på i samma stil som innan. Brukar dock sällan löna sig i längdenNej. Det enda jag kan tycka är konstigt är de som inte förstår/lär sig.
Jag förstår de som vägrar ändra sig och blir bannade och "tar det" och vet varför. Men de som är
Helt oförstående även efter femte gången.
Liksom när jag fick varning för olämpligt beteende. Vad jag än tyckte om moderators brist på objektivitet och hur fel jag än tyckte det var - så jag insåg vad det var som jag varnades för, och hur jag kunde - om jag ville - åka på ännu en varning.
Men är man varnad/bannad fem gånger och - subjektiva moderatorer eller ej - inte räknat ut hur man undviker det (om det är vad man vill), det förvånar mig.
Äsch, jag tror dom flesta som blir bannade, vet varför.Nej. Det enda jag kan tycka är konstigt är de som inte förstår/lär sig.
Jag förstår de som vägrar ändra sig och blir bannade och "tar det" och vet varför. Men de som är
Helt oförstående även efter femte gången.
Liksom när jag fick varning för olämpligt beteende. Vad jag än tyckte om moderators brist på objektivitet och hur fel jag än tyckte det var - så jag insåg vad det var som jag varnades för, och hur jag kunde - om jag ville - åka på ännu en varning.
Men är man varnad/bannad fem gånger och - subjektiva moderatorer eller ej - inte räknat ut hur man undviker det (om det är vad man vill), det förvånar mig.
Förstört?! Det kan ju, tvärtom, bli ganska intressant. Beroende på vad en har för läggning...Buke är förstört för all framtid
Tänk va vi har fått lära oss i min tråd ändå
Vad spännande!Förstört?! Det kan ju, tvärtom, bli ganska intressant. Beroende på vad en har för läggning...
Äsch, jag tror dom flesta som blir bannade, vet varför.
Jag vet det.
Däremot kan kan inte se varför en del kan hålla på och vara direkt gräsliga i trådarna mot andra utan banning.
Förstört?! Det kan ju, tvärtom, bli ganska intressant. Beroende på vad en har för läggning...
Jag kan se ganska spännande off-topic utseglingar i diverse trådar. För att inte tala om vilket lyft "vad gör du just nu?"-trådar skulle kunna få. Och på hur många vis "trädgårdsfråga, hur djupt måste jag gräva?", "tips på bra liten traktor" och liknande rubriker skulle kunna tolkas.
I like it!
Hahah. It's working!Fick just upp en reklambanner.. Kedjedriven handsåg Aldrig hört talas om dylikt innan
Fick just upp en reklambanner.. Kedjedriven handsåg Aldrig hört talas om dylikt innan
Golvslipning, skärande fiberlaser och städhjälp för 99 kr/h här.
Kan ju vara praktiskt förstås. Om det blir söligt.
När klorinet inte biter...
Ingen omtapetsering?
Klorin lämnar kvar spår. Dessutom ger nyligen använt klorin falska positiva reaktioner när de söker efter blod. Och är ju inte så bra om hela golvet fluorescerar blått vid en teknisk undersökning..
Annars föreslår Vanish att de kan ta vi bort alla typer av fläckar... Ser mindre misstänkt ut också..Man skulle ju kunna sälja natriumperkarbonat i shopen...
Annars föreslår Vanish att de kan ta vi bort alla typer av fläckar... Ser mindre misstänkt ut också..
Så tar man till lut?När klorinet inte biter...