Och för att kliva tillbaka OnT - det behövs ju såklart ett bonussystem så vi kan erbjuda förmånliga erbjudanden
Stamkundsrabatt och medlemskvällar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och för att kliva tillbaka OnT - det behövs ju såklart ett bonussystem så vi kan erbjuda förmånliga erbjudanden
Det har du iofs helt rätt iNä det är två helt olika saker.
Om man är populär behöver inte hänga ihop med om man kan netikett eller el.
Men visst, det är ju oftast lättare att bli populär om man kan uppföra sig.
De kanske inte beter sig illa sett till reglerna, men väl i dina ögon/enligt din uppfattning?Det finns dom som beter sig väldigt illa på forumet men dom bannas inte.
Att kalla en person för dryg, borde väl klassas som personangrepp.Du lär ju garanterat bli bannad om du börjar okynnesanmäla...
Det finns dom som beter sig väldigt illa på forumet men dom bannas inte.
Att kalla en person för dryg, borde väl klassas som personangrepp.
Att kalla en person för dryg, borde väl klassas som personangrepp.
Ja,egentligen är en väldigt fånig. När en stör sig på ett nick på nätet.De kanske inte beter sig illa sett till reglerna, men väl i dina ögon/enligt din uppfattning?
Jag kan störa mig enormt på vissa. Men de begår inga regelbrott - det är jag som subjektivt stör mig
Det är här det blir jobbigt för dom som av någon orsak inte förstår skillnaden.Det beror ju på hur det görs.
"Jag tycker du beter dig drygt" är inte samma som "du är dryg".
.
Njae, det beror lite på hur man gör det.Att kalla en person för dryg, borde väl klassas som personangrepp.
Det beror ju på hur det görs.
"Jag tycker du beter dig drygt" är inte samma som "du är dryg".
Sedan måste ju övertramp (upplevda eller reella) anmälas eftersom moderatorerna inte läser alla inlägg.
Ja,egentligen är en väldigt fånig. När en stör sig på ett nick på nätet.
Jag gör det också, jag tror därför jag ska försöka bli en bättre människa och sluta störa mig på div nick. Det blir väl fint nyårslöfte
Men det här är trots allt ett forum för vuxna, och man kan inte anpassa det efter lägsta nivån på användarna.Det är här det blir jobbigt för dom som av någon orsak inte förstår skillnaden.
Jag ska anstränga mig en månad nu, låta bli att inte bli bannad.Njä, det finns ju flera olika moderatorer. Jag tror att man helt enkelt är olika skickliga på att hålla sig på rätt sida banningsgränsen.
Det underlättar om man har vana vid att diskutera och formulera sig i skrift.
Om man ska knyta ihop ursprungsfrågan med Buke. Så den hittills enda gången jag drabbats av något negativt irl pga nätet så var det innan man kartlades på nätet. Det var en (frekvent bannad, och nej inte @fio !) Bukefalosanvändare som luskade fram mitt namn. Och sen inte bara roade sig med falska anmälningar till djurskyddet utan även skickade ett mycket otrevligt brev till min stackars gamla pappa med diverse lögner.
DET är i min mening faran med nätet. Enskilda användare som inte mår så bra. De kan göra mångt mer skada i ens liv än robotar och insamlade köpvanor.
Jag ska anstränga mig en månad nu, låta bli att inte bli bannad.
Jag ska säga - Jag uppfattar ditt beteende som drygt, istället för - Du är en dryg j*vel.
Tror du det kan funka, alla vet ju ändå vad jag menar...liksom...
Och om man kombinerar insamlad data med enskilda användare som inte mår så bra så kan det bli än värre.....