Tänk vad du kommer att missa mycket om du ignorerar mig.
Så tråkigt du kommer att få på lördagskvällarna. Vad ska du göra då?
Diskutera. Med personer som behärskar konsten. Och jag missar ingenting utom irritationen, den är jag gärna utan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad du kommer att missa mycket om du ignorerar mig.
Så tråkigt du kommer att få på lördagskvällarna. Vad ska du göra då?
Du vet ju inte ens om jag är medlem.Jag kan multitaska = har flera flikar öppna samtidigt och med 10 470 medlemmar så är det ju inte så pyttelitet, om än inte enormt heller och "mitt" innebär att det är ju inte jag som skapat forumet, men jag är moderator där och det är bra att du inte är intresserad av det för du skulle nog lyckas bli permanentbannad tämligen omgående.
Det är inte samma sak som att medvetet irriterar.
För min del behövs väldigt lite för att jag ska bli bannad.
Ja , gör det nu då.Diskutera. Med personer som behärskar konsten. Och jag missar ingenting utom irritationen, den är jag gärna utan.
Jodå, det vet jag att du inte är. Du skulle sticka ut som en gräsfläck i snön.Du vet ju inte ens om jag är medlem.
Vilket forum är det?
Säg viljet forum det är.Jodå, det vet jag att du inte är. Du skulle sticka ut som en gräsfläck i snön.
Nej men att det inte har något med kontraktet att göra, det är fakta som du får fram extremt lätt.Det är väl inte fakta olika anledningar att använda c/c
Fortfarande inga riktade annonser om liksäckar. Jag är besviken
Jag vet ju att du inte finns där, så varför skulle jag bjuda in ett självproklamerat troll dit? Och sorry, men din trovärdighet är ju nere på under 0.Säg viljet forum det är.
Så berättar jag om jag är där
Detta va väl ändå lite roligt!Nej men att det inte har något med kontraktet att göra, det är fakta som du får fram extremt lätt.
Fortfarande inga riktade annonser om liksäckar. Jag är besviken
Vi kan byta"Vi köper din bil" har jag just nu.
Vem skulle vilka köpa någon av våra?
Nämen!? Kanske fel tid på dygnet? Obskyra annonser kanske gör sig bäst nattetid?
"Vi köper din bil" har jag just nu.
Vem skulle vilka köpa någon av våra?
Detta va väl ändå lite roligt!
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/C/o
Det står att typiska användingsfall är brev till inneboende
Det va ju exakt det jag skrev imitt första inlägg
Har du inte igorerat mig än?Nej det var det inte.