Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har ett paket jag ska hämta hos schenker ombud. Bara det att ombudet har bommat igen. Varit där 4 dagar på raken och olika tider och det...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: Sleepan
·
Äldre Okej, buke - jag behöver en klänning. Inom ett dygn. Hinner/kan just nu inte scanna av internet själv, så jag behöver er hjälp. Spec...
2
Svar
24
· Visningar
2 777
Äldre Skulle vilja ha tips på tv-serie, helst som finns på netflix eller viaplay. I första hand polis/deckare med lite humor. Som exempel...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 328
Senast: Vallmo
·
Äldre Sonen fyller 2år på fredag och detta ska firas genom kalas både på lördag och söndag. Tanken är att ha någon/ några pajer med goda...
Svar
14
· Visningar
684
Senast: tott
·
Äldre Evidensia är ju i ropet nu för att dom tydligen är så mycket dyrare än andra kliniker. Varför är dom det? Det står på deras sida att dom...
42 43 44
Svar
874
· Visningar
49 432
Senast: vallhund
·
Äldre Då jag aldrig ägt en ordentlig handväska så önskade jag mig en av sambon i födelsedagspresent. Han köpte en fin väska men jag e inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 840
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Mitt cykellås har fastnat och jag får bannemej inte upp det :mad: Har försökt och gett upp ett flertal gånger senaste veckorna nu. Blir...
Svar
16
· Visningar
1 316
Senast: Tassetass
·
Äldre Fick i veckan hem en blankett om att det SNART är dags att förnya mitt körkort. Inget konstigt med det, tänkte passa på att göra det nu...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
11 102
Senast: Lumos_Nox
·
Äldre Släpet har bestämt sig för att bakåt är helt onödigt att röra sig. Så fort jag vill backa så trycks damasken på draget ihop helt och...
Svar
18
· Visningar
5 634
Senast: ptr
·
Äldre Håller på att byta mobil, har laddat ner en säkerhetskopia av hela mobilen från den gamla till den nya. Bank-id-appen följde med - men...
Svar
16
· Visningar
1 247
Senast: Glooper
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23993783.ab Skrattade först så en hel tågvagn reagerade. Sen började jag fundera. Hur många...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 426
Senast: Luff
·
Äldre Ska beställa BH från nätet problemet är andra storlekar mot för vad jag brukar köpa. Jag har 75B i vanliga fall borde jag beställa 36...
Svar
18
· Visningar
973
Senast: Red_Chili
·
Äldre Nu börjar det närma sig jul och jag har stillestånd i hjärnan när det gäller julklappar. Jag har några i familjen som är hopplösa att...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 928
Senast: Gabbi
·
Äldre Kom över billiga flygbiljetter till Phuket om 2 veckor och gjorde en spontanbokning :angel: Vi är borta i 11 dagar och är egentligen...
Svar
13
· Visningar
1 008
Senast: Idas
·
R
Äldre Jag, sambon och våra två barn ska tillbringa nästa helg i Uppsala. Vi vill gärna ha tips på trevligt och prisvärt centralt boende. Vi...
Svar
1
· Visningar
362
Senast: Destiny_D
·
Äldre Har ni registrerat er? Jag gjorde det idag och har hittills pratat med en mäklare från Nigeria (hade lite svårt att höra allt han sa...
17 18 19
Svar
361
· Visningar
36 385
Senast: Sleepy
·
Äldre Ni som jobbar i skolan, hur upplever ni att det står till med kunskapen i källkritik hos barn/ungdomar i landet? Hur arbetas det med...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 265
Senast: Sleepy
·
Äldre Hur gör man bäst det? Jag har ett armband som bara ligger och "skräpar" och skulle mycket hellre vilja ha pengarna. Men hur gör man...
Svar
12
· Visningar
1 585
Senast: Karfitsa
·
Äldre Gärna mat/dryck-relaterade vill jag ha tips på! Jag funderar på att designa egna muggar som man blir glad av! //r
Svar
18
· Visningar
2 503
Äldre I min familj och släkt ska vi i år testa att ha julklappsspel på julafton istället för att köpa julklappar till varandra som vanligt. Ni...
Svar
17
· Visningar
3 074
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 🎄Jul 2024🎄
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur