Nå, vad tror ni? Är det genetiskt att inte se mönster?

Om man inte tänker på att det är tomtar så - var ju kul med förslaget på julstrumpor!

En annan sak - ett brydderi jag hamnade i en gång, det var just det med bakofram. Jag hängde glatt upp gardinerna med det fina mönstret inåt - men se det var fel, det är utifrån andra ser gardinerna så det är från det hållet de skulle vara presentabla.

Blir som den klassiska diskussionen om blomlådorna.

Ännu större anledning till att hänga gardinerna med avigsidan utåt, förhoppningsvis går meddelandet "ge fan i att titta in här" fram till fönstertittarna.

Hehe. Och det är tydligt att det är svårt att se förbi filmens tuttenuttande och besvara min uppenbarligen konstiga fundering.
Jag tyckte det var skitkul när han verkligen funderade på vad som kunde gått fel.

Jag funderar verkligen på det här med inlärning. Om du ger 30 tioåringar 30 teckningar på tomtar med luva och ber dom en och en att hänga upp dom på två väggar utan hjälp - skulle då någon hänga dom upp och ner? Jag tror inte det. Men jag vet inte.

• Gilla
Reactions: ptr

Liknande trådar

Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
606
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 629
Senast: Enya
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 873
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar